  • Data: 2011-04-04 21:22:52
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > Zrozumiałbym, gdyby ta opinia miała porównywać iPhone do
    > telefonu z Windows Mobile, bo ten drugi ma pakiety Outlook,
    > Office i inne
    > aplikacje biurowe, ale Android? Masz jakąś aplikację pod
    > Androida co otworzyłaby plik Excela lub Accessa i nie tylko
    > pokazała dane
    > w siatce/tabeli ale również można było odpalić skrypty VBA,
    > dialogoboxy? Bo OpenOffice jest cool i w ogóle, ale do poważnej
    > pracy z plikami Excela się nie nadawał parę lat temu jak
    > sprawdzałem, bo nie obsługiwał skryptów. Czy coś się zmieniło
> [...]

    W kwestii formalno/technicznej: Szybki (po łebkach)
    przegląd aplikacji biurowych dał poniższy wynik:
    http://www.appbrain.com/app/officesuite-pro/com.mobi
    systems.editor.office_registered
    http://www.appbrain.com/app/documents-to-go-3-0-main
    -app/com.dataviz.docstogo
    http://www.appbrain.com/app/oliveofficepremium/com.o
    livephone.edit
    http://www.appbrain.com/app/quickoffice-pro/com.qo.a
    ndroid.am3

    Uprzedzam, nie wiem (bo nie testowałem, nie jest mi
    to potrzebne) jak w/w aplikacje funkcjonują, czy te
    funkcje o których piszesz realizują. Prawdopodobnie
    nie. Jednak jak widać jakieś oprogramowanie biurowe
    z podstawową funkcjonalnością(już) jest. A i chyba?
    są przymiarki do czegoś w rodzaju pełnego openoffice
    dla Androida. Będzie zapotrzebowanie (większe) to i
    będą (kwestia czasu) dobre aplikacje biurowe.

    Albert Einstein (1879-1955)