  • Data: 2011-03-31 14:43:25
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> wrote in message
    news:in235c$bqk$1@inews.gazeta.pl...

    > Powiem tak, czulem sie tak jak na maku - rzeczy ktore dla mnie byly
    > oczywiste nie dzialaly tak jak bym sie tego spodziewal - dlatego odlozylem
    > i nie bawilem sie wiecej ;)

    Ciągle brak konkretów - co nie działało tak jak się tego spodziewałeś?
    Dotykanie ekranu nie uruchamiało aplikacji/programów?
    Konfiguracja konta pocztowego lub wifi była jakaś niejasna?
    Rzuć garść konkretów, bo samo "czułem się jak na maku" nic
    nam nie mówi i sugeruje że masz po prostu uprzedzenia i tyle.

    Widzisz - ja nigdy na maku wcześniej nie pracowałem, ale nie
    miałem najmniejszych problemów aby w swoim iPhone
    wywołać wszystkie opcje jakie tylko mi były potrzebne...
    a jakoś specjalnie mądry nie jestem, stąd ciekawi mnie
    co takiego Ty próbowałeś zrobić że Ci się nie udało...