  • Data: 2011-03-31 13:20:28
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:in1t7u$t6p$1@news.onet.pl...

    > Oj, wywolasz wilka z lasu ;]

    No bo w swojej wyliczance wydaje sie ze pominales oczywista
    mozliwosc w postaci tego popularnego systemu...

    > Chyba dla wiekszosci uzytownikow Android wyjety z pudelka wymaga
    > dopracowania dodatkowymi aplikacjami aby system chodzil jak nalezy.

    I to jest powazny minus, bo iOS jest w pelni funkcjonalny
    od razu wyjety z pudelka.

    > Moze sie okazac, ze iOS po wyjeciu z pudelka zachowuje sie sprawniej, ale
    > jako ze nie mialem iPhonea nie potrafie porownac zblizonych parametrami
    > urzadzen.

    To zaluj.

    > Do przedwczoraj myslalem bardzo powaznie o zrootowaniu SGS tylko i
    > wylacznie z powodu dlugiego uruchamiania aplikacji i ogolnie lagfixa.
    > Jednak update do 2.2.1 swietnie rozwiazal ten problem.

    To jest ogólny próblem z tymi androidami jakie mialem w reku,
    ze nie ma natychmiastowej reakcji na dotyk ekranu - jest ten
    ulamek sekundy w którym zastanawiasz sie czy nacisnales
    ekran wystarczajaco mocno i system jest po prostu mulasty
    i trzeba poczekac, czy moze nie dotknales mocno i trzeba jeszcze
    raz. Zwykle reakcja pojawia sie w momencie gdy juz zblizam
    palec aby dotknac ekranu ponownie :-)
    W iPhone 4 którego uzywam od lata ubieglego roku reakcja
    na dotyk ekranu w systemie jest NATYCHMIASTOWA, nie
    ma zajakniecia sie.

    > Czy po jailbreaku mozna zainstalowac jakas aplikacje, ktora
    > zaoferuje cos zblizonego do widgetow?

    Nie rozumiem pytania.

    > Swoja droga to dosc specyficzne zagranie Appla - na duzych systemach to
    > oni spopularyzowali widgety, ktore nastepnie MS zgapil, w iOS zas sobie je
    > odpuscili.

    Co to jest "widget" i czym sie to rózni od programu (aplikacji)?