  • Data: 2011-03-31 12:48:59
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-03-31 13:56, Pszemol wrote:

    > I wyglada na to, ze nie ma w nim mechanizmów aby mialo byc lepiej.
    > Tylko czekac kiedy bedzie trzeba kupowac programy antywirusowe
    > na Androida :-)

    > A czemu pomijasz przy wyborze - dla mnie - sensowniejszy iOS?

    Oj, wywolasz wilka z lasu ;]
    Chyba dla wiekszosci uzytownikow Android wyjety z pudelka wymaga
    dopracowania dodatkowymi aplikacjami aby system chodzil jak nalezy.
    Moze sie okazac, ze iOS po wyjeciu z pudelka zachowuje sie sprawniej,
    ale jako ze nie mialem iPhonea nie potrafie porownac zblizonych
    parametrami urzadzen.
    Do przedwczoraj myslalem bardzo powaznie o zrootowaniu SGS tylko i
    wylacznie z powodu dlugiego uruchamiania aplikacji i ogolnie lagfixa.
    Jednak update do 2.2.1 swietnie rozwiazal ten problem.

    Czy po jailbreaku mozna zainstalowac jakas aplikacje, ktora
    zaoferuje cos zblizonego do widgetow?
    Swoja droga to dosc specyficzne zagranie Appla - na duzych systemach to
    oni spopularyzowali widgety, ktore nastepnie MS zgapil, w iOS zas sobie
    je odpuscili.