  • Data: 2024-09-13 15:09:26
    Temat: Re: Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun w news:vc11sd$3jd3d$1@paganini.bofh.team
    [.................]
    > U mnie czysty Android i nie wiedzieć czemu systemowa apka nazywa się
    > "File".. i właśnie zrobiłem próbę usuwając jedną z fotek, i oczywiście
    > znalazła się w koszu, następnie ją przywróciłem.. Dodam że pliki z kosza
    > można standardowo przywracać tylko w przeciągu 30dni.

    i wyjasnilo sie: owszem, pliki po usunieciu laduja w "ostatnio usuniete"
    (na 30 dni), ale tylko wowczas, gdy sa usuwane z poziomu natywnej app
    "Pliki".
    app Pliki jest managerem. Srednio wygodnym,wiec nie uzywam.
    Najogolniej: w androidzie nie ma "ogolnego" kosza, ktory zawsze i wszystko
    obsluzy, jak kosz w windows; wiecej: nie ma takiej app zewnetrznej, ktora te
    role wypelni.
    (gemini.google.com na bogato to wyjasni z dobrym promptem :)