  • Data: 2020-01-10 21:11:55
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 stycznia 2020 13:34:53 UTC-6 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
    parkingowych powinno być dużo więcej niż w Warszawie?

    > W Warszawie miejsca płatne śmieszne pieniądze za godz. stoją puste, a na
    > trawniku obok stoją Jeepy po ćwierć bańki. Polak genetycznie nie znosi
    > płacić za parkowanie.

    Dziwisz sie?

    Chodniki to w wiekszosci dobro albo wspolne albo uwspolnione bo prywatna osoba
    musiala oddac swoj grunt na chodnik.

    Taki samochodziarz zaplacil za budowe drogi w podatku. I pewnie za chodnik z rozpedu
    tez.

    Za kase z parkowania nawet chodnika nie odsnieza tylko wysla strasznika miejskiego
    coby wypisal mandat.

    Mnie to zupelnie nie dziwi. Wrecz uwazam ze to zdrowa reakcja. Uwazal bym ze grzeczne
    placenie za parkowanie jest oznaka braku rozsadku.

    Oczywiscie mozna w to wmieszac burackosc jednostek ale jednak ich jest zdecydowanie
    niewiele.

    A mozna zrobic inaczej. Tak jak robia wszelkie biedronki czy lidle.
    Parkuj gdzie wolno, za darmo. A jak ktos prywatnie ma miejsce to niech wytyczy
    parking, wystawia kwity i placi podatek. A tym co staja na trawnikach walic mandaty.