  • Data: 2020-01-13 08:30:29
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-12 o 21:06, Shrek pisze:

    > Bo stoją zastawione przez mieszkańców płacących za to 8 groszy dziennie.
    > Natomiast prawdą jest, że powszechną praktyką parkujących
    > "nieabonamentowych" a dojeżdzających codziennie jest parkowanie na
    > "nielegalu", gdyż jak stoisz 8 godzin na legalnym miejscu to mandat za
    > niemanie bilecika jest prawie pewny, natomiast od straży miejskiej za
    > nielegalne parkowanie to "dopust boży". Dlatego w pierwszej kolejności
    > zapełniają się miejsca nielegalne;)

    Te "miejsca", to są np. trawniki, albo byłe trawniki, które po
    przetarciu szlaku przez pionierów, którzy parę razy zaparkują na
    zielonym ryzykując 1 promil prawdopodobieństwa otrzymania mandatu 50 zł.
    Po zniszczeniu trawnika samochodami i zamienieniu go w błotnisko można
    już najspokojniej parkować, bo za parkowanie na błocie w miejscu byłego
    trawnika nie należy się nawet mandat.