  • Data: 2023-07-26 13:10:05
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > http://arnold.ziffel.one.pl/20230719_145357.jpg

    I teraz weź się przyjrzyj. Widzisz tam napisy? Takie napisy są na
    ładowarkach. Nie widziałem takich na wtyczkach. Ty widziałeś?

    Może nie napisałem wszystkiego wyraźnie, ale zakładałem, być może błędnie,
    że czytający nie są specjalnej troski. Skoro pytam o gniazdo, to każdy,
    kto miał w szkole czytanie ze zrozumieniem i nie jest specjalnej troski,
    zrozumie, że potrzebuję gniazda, a nie oczywistych porad na temat zmiany
    wtyczki.

    --
    Przychodzi facet do baru i mówi do barmanki:
    - Proszę whisky z colą