    From: Piotrek <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Allianz
    Date: Fri, 10 Feb 2012 20:33:12 +0100

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 19:58:18 +0100, J.F. napisał(a):

    > Wypowiedzialem polise w oddziale ... a tu nic.
    > Zadnego "czy mozna spytac dlaczego", ani jakiejs znizki marketingowej ..
    > Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo
    > wiedza ze 0% zostanie ?
    >
    > J.

    Półtora roku temu mając 40% zniżek oczekiwałem na ofertę przedłużenia umowy
    od Allianza. No i przyszła. Składka wyższa o 120 zł od poprzedniej i...
    nadal 40% zniżki. WTF? Okazało się że Allianz bezszkodowość 60% liczy
    dopiero po 8 latach i zmieniła mi się tylko stawka bonus malus. Po
    przejrzeniu rynku wypowiedziałem umowę i dostałem zniżkę 50% w AXA a cena
    wyniosła o kilka stówek mniej od oferty Allianza. Gdy agentowi przyniosłem
    wypowiedzenie umowy w 2 egzemplarzach to zaczał jojczyć dlaczego taki
    klient odchodzi? No jak mu wytłumaczyłem czemu nie nie bardzo miał mi co
    powiedzieć. Nie omieszkał też stwierdzić na odchodne że z pewnością będę
    się potem z nimi sądził, bo z wypowiedzeniami umów sa niezłe problemy w
    innych TU,a nie mam szans na wygraną w sądzie z żadnym TU. Tu się już we
    mnie zagotowało na "uprzejmość" owego pana, w ziązku z czym uświadomiłem
    go, iż z racji specyfiki swojej pracy byłem przy rozpoznawaniu chyba 50
    spraw przeciwko przeróżnym TU ze względu na ich machloje i nie zdarzyło się
    żeby ktoś przegrał, więc niech nie wciska kitów. "Miłego" pana agenta mało
    szlag nie trafił.