  • Data: 2012-02-12 21:27:21
    Temat: Re: Allianz
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/12/2012 09:13 PM, Jacek Osiecki wrote:

    > Oj, zdecydowanie warto! Ja wypowiedzialem wysylajac faxem, potem dzwonilem
    > do centrali czy jest potwierdzone - tak, wsio ok. Po ok. 4-5 miesiacach
    > wezwania do zaplaty... Powiedzialem ze wysylalem wypowiedzenie - "a jak,
    > kiedy?". Sprawdzilem sobie historie telefonow w tepsie i podalem dokladny
    > dzien i godzine... po chwili pan stwierdzil "faktycznie, jest. Przepraszamy,
    > prosze uznac pismo za niebyle". Tak bylo jeszcze ze dwa razy, potem sie
    > uspokoili :)

    Na tym polega uczciwość ubezpieczycieli o której tak wielu tu pisze jacy
    to oni uczciwi i biedni bo dopłacają do interesu. A zabieg polega na
    tym, że a nóż się trafi klient który zgubił wypowiedzenie i zapłaci a
    jak się wkurwi to mu się powie, że przez pomyłkę. Co ciekawe, gdy nie
    wypowiedziałeś umowy to upomnienia o kolejną składkę przychodzą po dwóch
    tygodniach a wypowiedzianych po pół roku :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200