  • Data: 2012-02-11 11:07:57
    Temat: Re: Allianz
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *J.F.* w wiadomości news:1kop67htmrts9$.1jqexowqx76w3.dlg@40tude.net
    napisał(a):
    > Bo Allianz ma rozdwojenie jazni :-)
    > Jest Allianz i jest Allianz Direct, osobna spolka. Kody promocyjne to w AD
    > pewnie.
    > Mnie akurat przez lata bylo taniej w A "u agenta".

    Ja za auto o pojemności 1.6 płaciłem kiedyś 290zł w AD, u agenta dostałem
    ofertę na ~660zł i to ze zniżką marketingową bo stwierdziłem że cena ponad
    700zł jest delikatnie mówiąc niepoważna. Mi wychodziło w AD zawsze sporo
    taniej.

    > A teraz A. podniosl ceny znacznie, AD chyba mniej - ale dla mojego pojazdu
    > akurat tez maja drogo :-)

    Dla drugiego auta z silnikem 3x większym niż przeciętnie przy płatności
    kartą kredytową samo OC to było 604zł w AD co jak na Gdańsk nie jest złą
    opcją :-)

    Pozdr