eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAllegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. IIRe: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.foto
    Subject: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Date: Fri, 15 May 2009 23:46:25 +0200

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości
    news:gukiih$409$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-05-15 21:21:44 +0200, "Marcin Wasilewski"

    > Czarka można lubić lub nie. I nie przypuszczam, żeby tworzył swój fun
    > club. Ale bezinteresowne ataki są po prostu nie na miejscu.

    Jakie bezinteresowne, jeśli Czarek zachwala to czym handluje, a
    krytykuje to czym nie handluje?

    Dlaczego uważasz, że kolejne rozszerzone wydanie musi być gorsze od
    poprzedniego?
    Dlaczego uważasz, że większa objętość to jest wada?
    Nawet jeśli to tylko obrazki, to uważasz, że więcej przykładowych zdjęć
    w podręczniku fotografii jest zbędne?

    A na Czarka najechałem tylko z tego powodu, że najechał on, że wydanie
    II jest super, a III to zupełnie inna książka.
    Ja czytałem obie i mogę stwierdzić, że wyd. III spokojnie trzyma poziom wyd.
    II. A czym się różnią nie zamierzam sprawdzać zdanie po zdaniu, bo nie na
    tym to polega.

    Jeśli więc Czarek uważa, że III wydanie jest "be", a drugie które
    sprzedaje "cacy", to niech opisze dlaczego. Ja twierdzę, że wyd. III jest o
    100 stron grubsze i czyta je się tak samo dobrze jak wyd. II. Ja nie mam
    żadnego powodu aby zachwalać jedno, a ganić drugie, gdyż posiadam oba i
    żadnym nie handluje. Jednakże fakty są takie, że wydanie Helionu jest:

    a) 100 stron grubsze,
    b) dużo estetyczniej wydane, na tyle dobrze, że w odróżnieniu od wydania II
    nie wstydził bym się tej ksiązki komuś w prezencie dać,
    c) czyta je się tak samo dobrze jak wydanie II.