eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAllegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. IIRe: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
  • Data: 2009-05-16 07:08:19
    Temat: Re: Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Maj, 23:46, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    > Jakie bezinteresowne, jeśli Czarek zachwala to czym handluje, a
    > krytykuje to czym nie handluje?

    Czarek sprzedaje to, co uważa za stosowne, a nie to, co mu każą.
    Myślisz, że miałbym jakikolwiek problem z dystrybucją książek Helionu?
    Nie sprzedaję książek tego wydawnictwa, bo nie chcę, a powodów nie
    będę podawał publicznie.

    > A na Czarka najechałem tylko z tego powodu, że najechał on, że wydanie
    > II jest super, a III to zupełnie inna książka.

    To może udowodnij, że jest to ta sama książka, skoro zaprzeczasz.
    Prawie rok temu Andrzej Mroczek napisał na grupie: "Wydanie trzecie
    będzie o 50% większe, ma też więcej, bo 212 fotografii." Ale dla
    Ciebie jest to ta sama książka...

    > Ja czytałem obie i mogę stwierdzić, że wyd. III spokojnie trzyma poziom wyd.
    > II.

    Jaki poziom? Merytoryczny, typograficzny, estetyczny czy jeszcze inny?

    > A czym się różnią nie zamierzam sprawdzać zdanie po zdaniu, bo nie na
    > tym to polega.

    To w końcu wiesz, że to nie jest zupełnie inna książka, czy tylko
    chciałeś mi dogryźć? :) Napisz może, że jestem cham czy skurwiel i
    będzie O.K., ale nie wypowiadaj się o czymś, czego - jak sam
    przyznajesz - nie znasz na tyle, żeby się wypowiadać; tylko "sądzisz".
    50% różnicy to jest "zdanie po zdaniu"?

    > Jeśli więc Czarek uważa, że III wydanie jest "be",

    Pokaż mi, gdzie tak napisałem. I bądź uprzejmy odróżniać moje słowa od
    swoich wrażeń.

    > a drugie które sprzedaje "cacy", to niech opisze dlaczego.

    Wielka dyskusja nad książką, która w tej chwili ma cenę 21,50 zł?
    Musisz mieć strasznie niskie dochody, skoro mi takiej kwoty
    zazdrościsz ;)

    > Ja twierdzę, że wyd. III jest o
    > 100 stron grubsze

    Kto to negował?

    > i czyta je się tak samo dobrze jak wyd. II.

    Nie; Ty możesz stwierdzić, że Tobie czyta się tak samo dobrze.

    > Jednakże fakty są takie, że wydanie Helionu jest:
    > b) dużo estetyczniej wydane, na tyle dobrze, że w odróżnieniu od wydania II
    > nie wstydził bym się tej ksiązki komuś w prezencie dać,

    Możesz podać wady estetyczne wydania II?

    > c) czyta je się tak samo dobrze jak wydanie II.

    Zapomniałeś dodać, że to Twoje, subiektywne wrażenie :)

    Czarek