eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaAllegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. IIRe: Allegro. Mroczek - Ksi??ka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
  • Data: 2009-05-16 05:06:53
    Temat: Re: Allegro. Mroczek - Ksi??ka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 May 2009 22:16:17 +0200, JA wrote:
    > Podałeś wcześniej większą objętość jako zaletę. Albo odwrotnie
    > określiłeś że Czarek nabija klienta w butelkę, czyli naciąga, może
    > wręcz oszukuje, bo sprzedaje niepełnowartościowy towar. A kryterium tej
    > wartości jest objętość.
    > Teraz w zasadzie to potwierdzasz, bo większa objętość nie daje nic
    > więcej. Więc kto kogo nabija w butelkę.

    ,,porządne wydanie II, nie jakiś tam Helion''.

    Ty zakladasz, ze oba wydania są rowne (mniejsza o to, czy slusznie),
    autor powyzszego sprzedaje ,,drugie porzadne (kultowe)'', gdy III to
    ,,jakistam Helion''.
    BTW, jak się konczyl naklad to ta ksiazka wysiala w sklepiku w/w za jakas
    cene z kosmosu, rzedu setek zl. Rozjasnia się sytuacja?

    > A skoro o butelkach, to czy uzupełnienie pół litra wódki do sześciu
    > setek wodą jest wartością dodaną?

    Czekaj, bo tak duzo w tym watku piszesz -- czytales oba wydania?

    > Gdyby jeszcze szło o literaturę piękną to ok. piękne rozwlekłe opisy
    > przyrody w "Nad Niemnem" mogą i powinny podobać się miłośnikom gatunku.
    > W książce o fotografii w zasadzie liczy się treść i im jest bardziej
    > skondensowana tym lepiej.

    Chyba nie czytales żadnej KOF -- tak naprawde nie jest to ksiazka o
    sztuce czy stricte technice, ale bardziej pogawędka autora. Calkiem sympatyczna
    ksiazka, ale wlasnie o takim charakterze.
    Strzelam (nie czytalem wyd III), ze AAM przez tych kilka lat troche jednak
    doswiadczen nowych zdobyl (hmm, fot. cyfrowa?) i skoro firmuje ksiazke swoim
    nazwiskiem (jak poprzednie), to trudno mi sobie wyobrazic, ze 200/300 str jest
    ,,kultowych'', 100/300 to chłam.

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/