  • Data: 2011-09-21 12:31:47
    Temat: Re: All-in-one, czy warto?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-21 14:25, Latet pisze:

> [...]
    >
    > Przy standardowym "pudle" awaria np. monitora mi nie straszna -
    > podłaczam jakiś stary zapasowy i dalej pracuję. I na odwrót.
    > Podejrzewam też, że podobnie jak w przypadku laptopów, wydajność jest
    > ograniczona możliwością odprowadzenia ciepła z ciasno upchanej przestrzeni.
    >
    > A "rozbudowa" to niekoniecznie wstawienie potężnej karty graficznej. To
    > np. także banalne, tanie, a jakże przydatne wstawienie śledzie z
    > wyjściem e-sata.
    >
    > OK, rozumiem sensowność takich all-in-one w różnych biurach, urzędach.
    > Faktycznie wtedy te plusy przesłaniają te minusy ;-)

    Dlatego wg mnie najwygodniejsze są nettopy w formie małego PCcika, jak
    np Zotac
    http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2009/10/
    Zotac-MAG-Ion-Nettops.jpg
    czy EEE
    http://www.benchmark.pl/uploads/image/Asus-Eee-Box-E
    B1012-Ion-nettop-HTPC-1.jpg
    - do internetu, filmów, muzyki, office i innych wynalazków
    domowo-biurowych wystarcza aż nadto, jest tani (żeby otrzymać jego cenę,
    blaszak musiałby być składany z mocno budżetowych części),
    energooszczędny, i bez problemu się go montuje (do uchwytu vesa) z tyłu
    _dowolnego_ monitora lub TV-lcd/plazma jaki rozmiarem nam pasuje.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173