  • 1. Data: 2011-09-21 00:40:38
    Temat: All-in-one, czy warto?
    Od: "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy>

    Witam,
    Czy to dobra cena?
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1833239902
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2011-09-21 01:03:57
    Temat: Re: All-in-one, czy warto?
    Od: " sluzbowo" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    G.K. <tertb69[rot13]@tnmrgn.cy> napisał(a):

    [...]

    Nie warto. Ten jest lepszy:

    http://tiny.pl/16jt

  • 3. Data: 2011-09-21 07:48:29
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Witam,
    > Czy to dobra cena?
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1833239902

    Nie wiem jak cena, ale pomysł upchania peceta do monitora jest jak dla mnie
    totalnie chory. To już lepiej kupić laptopa.

    latet

  • 4. Data: 2011-09-21 08:13:31
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Latet pisze:

    > Nie wiem jak cena, ale pomysł upchania peceta do monitora jest jak dla
    > mnie totalnie chory. To już lepiej kupić laptopa.

    Dlaczego? Jakoś iMaki się sprzedają. Nie widzę nic złego w braku
    pudła-mini tower pod biurkiem. Pozostaje tylko interfejs dla człowieka
    czy monitor o normalnych rozmiarach, wygodna klawiatura + mysz.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2011-09-21 08:15:51
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > (...) pomysł upchania peceta do monitora jest jak dla mnie
    > totalnie chory.

    Dobrze, za Apple nie pytalo Cie o zdanie ;P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2011-09-21 08:38:36
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Dlaczego? Jakoś iMaki się sprzedają. Nie widzę nic złego w braku pudła-mini
    > tower pod biurkiem.

    Chodzi mi o elastyczność konfiguracji i rozbudowy, np, możliwość swobodnej
    wymiany karty graficznej na jakąś mocniejszą, czy też dołożenia kolejnego dysku
    3.5", itd, itp... Nie wiem jak z hałasem w tych "all-in-one", ale dużego
    pasywnego chłodzenia też tam się raczej nie wepcha.

    Jedyna zaleta - trochę mniej kabli, więcej miejsca na stole. Dla mnie akurat to
    nie ma żadnego znaczenia.

    latet

  • 7. Data: 2011-09-21 08:51:49
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

> [...]
    swobodnej
    > wymiany karty graficznej na jakąś mocniejszą, czy też dołożenia

    W laptopie?? :P

    Wiesz... Istnieja setki ludzi, ktorym komputer potrzebny jest "do
    internetu",
    a przez "granie" rozumieja partie szachow na Kurniku (no... ekstremisci
    dopuszczaja jeszcze ze dwie rundki ostrego strzelania w 'Zuma') albo tez
    potrzebuja komputera do do pracy biurowej a laptopa nie chca ze wzgledu
    na ergonomie (a wlasciwie calkowity jej brak) takiego rozwiazania.

    Wlasnie dla nich stworzono rozmaite nettopy, settopy, albo takie
    wlasnie nie wiadomo co czyli wszystko w jednym.

    > Jedyna zaleta - trochę mniej kabli, więcej miejsca na stole.
    > Dla mnie akurat to nie ma żadnego znaczenia.

    Prawda. Dla Ciebie :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2011-09-21 08:52:47
    Od: z <z...@g...pl>

    Latet pisze:
    > Chodzi mi o elastyczność konfiguracji i rozbudowy, np, możliwość
    > swobodnej wymiany karty graficznej na jakąś mocniejszą, czy też
    > dołożenia kolejnego dysku 3.5", itd, itp...

    Co kto lubi i potrzebuje :-)
    Kto w dzisiejszych czasach bawi się jeszcze w rozbudowy. Po paru latach
    nie opłacalne-wykonalne. Wymienia się zepsuty dysk, dokłada Ram i zbiera
    kasę na nowy sprzęt :-)
    W porównaniu z laptopem duży plus - monitor

  • 9. Data: 2011-09-21 12:05:56
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Kto w dzisiejszych czasach bawi się jeszcze w rozbudowy.

    Np. ja :-) Nieustannie :-) Takie hobby, z tego mam fun ;)

    latet

  • 10. Data: 2011-09-21 12:12:00
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 09:48, Latet pisze:

    > Nie wiem jak cena, ale pomysł upchania peceta do monitora jest jak dla
    > mnie totalnie chory. To już lepiej kupić laptopa.
    >
    > latet

    Hmmm, to ciekawe, ale dla mnie pomysł nie upychania kompa do monitora
    jest chory.
    Nie znam odpowiedzi, po co standardowemu klientowi pudło stojące na
    podłodze wielkości odkurzacza, albo w lepszym wariancie na biurku w
    mniejszej obudowie.
    Sądząc po liczbie kupujących i posiadających w dzisiejszych czasach
    laptopy, czas ludzi potrzebujących "home-made komputer" jest niewielka.
    Już coraz mniej ludzi chce sobie dobierać, a potem upgejdować zasilacze,
    karty grafiki czy inne "tajle".
    Teraz każdy kupuje lapka.
    Pytanie jest tylko po co projektowane są laptopy. Ano po to, by
    przenosić je z miejsca na miejsce. Jednak wiele osób używa lapków
    stacjonarnie, więc posiada komplet wad takiego rozwiązania:
    - brak dużego wygodnego monitora
    - brak możliwości ustawienia monitora w wygodnej pozycji, wygodnej
    odległości,
    - brak wygodnej klawiatury i jak wyżej brak możliwości jej wygodnego
    ułożenia,
    - często (aby wydłużyć czas pracy na baterii lub zrealizować konieczne
    odprowadzanie ciepła z kompaktowej konstrukcji) ograniczone paramentry
    (za które dodatkowo trzeba dopłacić, by zmieściły się w takich wymiarach)
    - przepłacanie za akumulatory, które potem tylko niszczeją,
    - z reguły jeszcze brak wydzielonego biurka i fotela i praca na kolanach.

    A po co ?
    No nie wiem.
    Od pewnego czasu komputery wracają do korzeni, bo to normalne, komp musi
    być mały, najlepiej zawarty w monitorze. Apple rozumiał to już w czasach
    kineskopów CRT.
    Ogólnie, idea, abstrahując od ceny, bo do tej nie mogę się odnieść, jest
    super.
    Oczywiście dla danego klienta docelowego, który godzi się na wady
    takiego rozwiązania.
    Z drugiej strony laptop na dokładnie takie same wady i jeszcze kilka
    wymienionych powyżej.