  • Data: 2011-09-28 07:25:30
    Temat: Re: All-in-one, czy warto?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Ryk pisze:

    > Inna sprawa, że ja w tym staram się siedzieć,

    Ja właśnie przestałem siedzieć bo przestało mi się opłacać (czas to
    pieniądz) upychanie starych gratów innym znajomym czy sprzedawanie przez
    komisy. Niestety na działalność charytatywną nie mogę sobie pozwolić.
    Dzisiaj każdy gimnazjalista składa kompa i instaluje windę. ;-)
    A jak mu się nie uda to wołają na pomoc kogoś bardziej doświadczonego.
    Niestety odmawiam. :-)
    Na MB budżetowych często mimo pasującej podstawki nie da się włożyć
    najnowszych procków (bo coś tam i już :-) ) Z Ramem też bywały jazdy.
    Nowa ze starą ani rusz a oddzielnie i owszem.
    Dlatego sobie odpuszczam.