  • Data: 2011-09-26 05:08:33
    Temat: Re: All-in-one, czy warto?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Ryk pisze:

    > No raczej nie zakładamy prób montażu procesora na socket 1155 w socket 775.
    > :)
    Po tych 2-3 latach od zakupu zapewne będzie dylemat czy kupić
    wolny-drogi procesor do starej płyty czy może kupić nowy z MB bo będzie
    szybciej a czasem nawet taniej.
    A jeśli już MB to pewnie i nowe pamięci ddr4:-) i większy dysk bez
    badów. To już prosi się wymienić i grafikę i zasilacz :-)

    > Sugerujesz, że ja mam takie podejście?

    Ależ skąd.
    Ja się tylko dziwię bo dla mnie modernizacja to już daleka przeszłość.
    Kompy które rodzinie i znajomym kupowałem przez jakieś dziesięć lat
    miały wytrzymać te 3 lata i więcej. Jak była kasa to brało się nowy a
    jak nie to tak jak pisałem: dysk + Ram.
    Nie były to wypasione konstrukcje bo budżet nie pozwalał i dlatego każdy
    grosz musiał być wydawany mądrze.
    Nie zauważyłem żeby coś na rynku się zmieniło. Ciągle nowe chipsety,
    podstawki pod procesor. Laptopów się tylko więcej sprzedaje.