eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!feed-me.highwinds-media.com!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!peer03.am1!pe
    ering.am1!npeersf04.am4!fx29.am4.POSTED!not-for-mail
    From: G Nowak <g...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    References: <5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <5299ff49$0$2278$65785112@news.neostrada.pl> <Putmu.29$rx5.20@fx05.am4>
    <529b0373$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <529b0373$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <0lUmu.375$5z4.367@fx29.am4>
    NNTP-Posting-Host: 82.13.168.139
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: 1385959868 82.13.168.139 (Mon, 02 Dec 2013 04:51:08 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 02 Dec 2013 04:51:08 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Mon, 02 Dec 2013 04:51:18 +0000
    X-Received-Body-CRC: 1865886014
    X-Received-Bytes: 2037
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231529
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01/12/2013 09:32, Ghost wrote:
    >
    > Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4...
    >>>> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >>>> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
    >>>> idą te algorytmy.
    >>>
    >>> No ale jaki konkretnie masz problem?
    >>>
    >>> W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
    >>> watki jest naturalny.
    >>> Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
    >>> rdzenia.
    >>
    >> Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne
    >> obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych).
    >
    > Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni?

    Tak, po uruchomieniu gry mozna obserwowac niemalze rownomierna
    fluktuacje obciazenia na wszystkich rdzeniach (logicznych) w zaleznosci
    od aktywnosci w grze.

    --
    G

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: