-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
m!feed-me.highwinds-media.com!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!peer03.am1!pe
ering.am1!npeersf04.am4!fx29.am4.POSTED!not-for-mail
From: G Nowak <g...@g...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
References: <5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
<5299ff49$0$2278$65785112@news.neostrada.pl> <Putmu.29$rx5.20@fx05.am4>
<529b0373$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <529b0373$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <0lUmu.375$5z4.367@fx29.am4>
NNTP-Posting-Host: 82.13.168.139
X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
X-Trace: 1385959868 82.13.168.139 (Mon, 02 Dec 2013 04:51:08 UTC)
NNTP-Posting-Date: Mon, 02 Dec 2013 04:51:08 UTC
Organization: virginmedia.com
Date: Mon, 02 Dec 2013 04:51:18 +0000
X-Received-Body-CRC: 1865886014
X-Received-Bytes: 2037
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1231529
[ ukryj nagłówki ]On 01/12/2013 09:32, Ghost wrote:
>
> Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> news:Putmu.29$rx5.20@fx05.am4...
>>>> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
>>>> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
>>>> idą te algorytmy.
>>>
>>> No ale jaki konkretnie masz problem?
>>>
>>> W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
>>> watki jest naturalny.
>>> Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
>>> rdzenia.
>>
>> Malo pradwopodobne. Jakim cudem udaloby sie osiagnac rownomierne
>> obciazenie na wszystkich rdzeniach (Battlefield 4, 8 logicznych).
>
> Ale naoprawde naiwnie wierzysz w rownomierne obciazenie rdzeni?
Tak, po uruchomieniu gry mozna obserwowac niemalze rownomierna
fluktuacje obciazenia na wszystkich rdzeniach (logicznych) w zaleznosci
od aktywnosci w grze.
--
G
Następne wpisy z tego wątku
- 02.12.13 12:26 Ghost
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=