eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAlgorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
  • Data: 2013-11-30 19:29:27
    Temat: Re: Algorytmy gier na procesory wielordzeniowe - jak?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-30 16:07, Ghost pisze:
    >
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:5291bfb1$0$2287$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Mamy nowe konsole i coraz więcej procesorów 6-8 rdzeniowych.
    >>
    >> Jak tworzy się algorytmy gier, które potrafią ogarnąć tyle rdzeni?
    >> Nie potrafię sobie tego wyobrazić. Powiedzcie w skrócie, jaką drogą
    >> idą te algorytmy.
    >
    > No ale jaki konkretnie masz problem?
    >
    > W grze masz tak, ze sporo rzeczy dzieje sie rownolegle, wiec podzial na
    > watki jest naturalny.
    > Mozna np. porozdzielac sztuczna postaci inteligencje na poszczegolne
    > rdzenia.

    Mów dalej. Jakie wątki? Gdzie te równolegle dziejące się rzeczy na
    przykład w FPS'ie?


    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: