  • 11. Data: 2011-07-26 15:38:18
    Temat: Re: Alfa Romeo GT
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/07/2011 13:35, Agent wrote:

    > Użytkownik "Athum A." <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra myśl. Kupię sobie jeszcze na allegro znaczek 2.0 Turbo i będę
    > zadowolony.

    Nie obrażaj się, tylko takie są fakty.. Jeśli nie stać cię na paliwo, to
    i na serwis nie będzie, a potem płacze że "panie, to się psuje" bo ze
    wszystkim zwlekanie, aż odpadnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 12. Data: 2011-07-26 22:06:10
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie obrażaj się, tylko takie są fakty.. Jeśli nie stać cię na paliwo, to i
    > na serwis nie będzie, a potem płacze że "panie, to się psuje" bo ze
    > wszystkim zwlekanie, aż odpadnie.

    Dotychczas dbałem i nadal dbam o swoje auta tak aby mechanicznie i wizualnie
    były ok. Ani razu nie zastanawiałem się nad wycieczką pod kątem ile mnie
    wyjdzie na paliwo. Niektóre Alfy mi się podobają w tym GT. No i jak coś chce
    się mieć to człowiek zastanawia się jak to zrobić. No więc na zakup by było,
    spalanie 15-20 l mogłoby być problemowe i dlatego rozważałem LPG lub diesel
    (coś za coś), szkoda że do tego dochodzą częste i drogie naprawy
    zawieszenia - to rzeczywiście może być dla mnie za dużo. Nie lubię natomiast
    takiego w sumie głupiego (bo i po co?) podcinania skrzydeł i rady "kup se
    punto 1.2". Jestem fanem motoryzacji i zwolennikiem tego aby kupować co się
    podoba i na co kogo stać. I jak pytam o opinie o auto to nie potrzebne mi
    komentarze że mnie nie stać bo o to nie pytałem. Może będę je woskował i
    wyjeżdżał w niedzielę i będę miał z tego frajdę.

  • 13. Data: 2011-07-27 11:09:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/07/2011 21:06, Agent wrote:

> [...]
    > stać. I jak pytam o opinie o auto to nie potrzebne mi komentarze że mnie
    > nie stać bo o to nie pytałem. Może będę je woskował i wyjeżdżał w

    15-20l? Przesadzasz raczej, 15l spali w mieście 3.2 V6, ale żeby łyknęła
    20 musiałbyś się naprawde postarać. Kupując 2.0 zmieścisz się w okolicy
    9 trasa, 12 miasto, chyba że żona będzie tym autem po torze jeździć,
    ewentualnie "dla żony" to taka wymówka żeby pościgac się tym spod
    każdych świateł. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 14. Data: 2011-07-27 23:36:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 14:48:41 +0200, .Peeter napisał(a):

    > Poczytaj forum alfaholików, zrazisz się tak, że zaczniesz szukać czegoś innego.

    To można napisać o każdej marce. :)

    Ba, kolega mi wkleja co jakiś czas linki do forum Porsche. Tam to dopiero
    bywa wesoło.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2011-07-28 00:36:14
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "BorysPogoreło" wrote:
    > To można napisać o każdej marce. :)

    Niekoniecznie, po lekturze forum mazdaspeed nie zraziłem się do Mazdy,
    pomyślałem wręcz "pffff, po Seacie to wszystko to drobiazgi..." :D

    > Ba, kolega mi wkleja co jakiś czas linki do forum Porsche. Tam to dopiero
    > bywa wesoło.

    Zalinkuj jakiś fajny temat. Byle nie trzeba było się rejestrować do czytania. :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 16. Data: 2011-07-28 02:00:52
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    .Peeter wrote:

    > Niekoniecznie, po lekturze forum mazdaspeed nie zraziłem się do Mazdy,
    > pomyślałem wręcz "pffff, po Seacie to wszystko to drobiazgi..." :D

    Ja sie kiedys czailem na 323f 1.5, ale poczytalem ze bierze olej
    wiadrami (jesli zle trafie) i sie zrazilem...
    1:1 ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 17. Data: 2011-07-28 07:21:46
    Od: <MW>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie, po lekturze forum mazdaspeed nie zraziłem się do Mazdy,
    > pomyślałem wręcz "pffff, po Seacie to wszystko to drobiazgi..." :D

    Ja przymierzałem się do nissana tiidy - po lekturze amerykańskiego forum
    odpuściłem ;-)
    --
    MW