  • 1. Data: 2011-07-25 12:51:08
    Temat: Nie jeździj szybko i nie gap się!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/ustalono
    -motyw-dzialania-krakowskiego-bombera,1,4802302,regi
    on-wiadomosc.html

    "Z wyjaśnień złożonych przez zatrzymanego wynika, że działał sam. Osoby
    poszkodowane nie były ze sobą powiązane. Sprawca wybierał osoby, które w
    jego mniemaniu mogły mu zagrażać. Powodem było np. to, że ktoś jechał
    zbyt szybko, bądź patrzył na niego. Sprawca jechał za ofiarą, sprawdzał,
    gdzie mieszka i potem podkładał ładunki. Z zeznań wynika, że Rafał K.
    nie chciał nikogo narazić na obrażenia. Jego celem było zwrócenie uwagi
    na swoje problemy."

    A to ci frustrat, ciekawe czy codziennie odbębnia Modlitwę Polaka.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-07-25 12:56:05
    Temat: Re: Nie jeździj szybko i nie gap się!
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > A to ci frustrat, ciekawe czy codziennie odbębnia Modlitwę Polaka.

    Podejrzewam, że nie tylko Polaka, ale jeszcze kilka innych.

  • 3. Data: 2011-07-25 13:40:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-07-2011 12:56, to pisze:

    > Podejrzewam, że nie tylko Polaka, ale jeszcze kilka innych.

    Może nawet udzielał się na PMS?? :]

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-07-25 15:11:45
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > poszkodowane nie były ze sobą powiązane.
    > A to ci frustrat, ciekawe czy codziennie odbębnia Modlitwę Polaka.

    Wierzysz we wszystko co poda Ci onet?
    Nawet w to, że wszystko co złe to Polacy?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 5. Data: 2011-07-25 15:23:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Wierzysz we wszystko co poda Ci onet?

    Ale w co tu nie wierzyć?
    W istnienie "bombera"? W to że go zatrzymano? Czy w to że był frustratem?

    > Nawet w to, że wszystko co złe to Polacy?

    I cykliści.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-07-25 15:59:28
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Ale w co tu nie wierzyć?
    > W istnienie "bombera"? W to że go zatrzymano? Czy w to że był frustratem?
    Policz kombinacje.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 7. Data: 2011-07-25 15:59:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Policz kombinacje.

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/prokuratura_podej
    rzany_o_podkladanie_bomb_w_krakowie_204095.html

    "Podejrzany o spowodowanie czterech eksplozji, w których ucierpiało pięć
    osób, działał sam, a jego ofiary były przypadkowe; tak wynika z ustaleń
    śledztwa - poinformowała w poniedziałek rzeczniczka Prokuratury
    Okręgowej w Krakowie Bogusława Marcinkowska."

    "Jak wyjaśniła, obiektywnie ofiary wybuchów są przypadkowe, choć według
    samego Rafała K. tak nie było; wystarczyło, że ktoś jechał za szybko,
    popatrzył na niego, miał taką, a nie inną rejestrację - i stał się celem
    ataku. "Było to subiektywne odczucie co do zagrożenia, jakie odczuwał,
    mając kontakt z tymi osobami. Każdy z nas by stwierdził, że obiektywnie
    nie było zagrożenia - ale podejrzany podaje, że czuje się zagrożony" -
    powiedziała Marcinkowska. "

    Zadowolony?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-07-25 17:12:08
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    "wystarczyło, że ktoś jechał za szybko, popatrzył na niego, miał taką, a
    nie inną rejestrację"

    Ciekawe jakich rejestracji szczególnie nie lubił ten pan ;)

  • 9. Data: 2011-07-25 19:17:17
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-25 12:51, DoQ pisze:
> [...]
    > na swoje problemy."
    >
    > A to ci frustrat, ciekawe czy codziennie odbębnia Modlitwę Polaka.

    To ja na wszelki wypadek dodam od siebie dla pana co dzisiaj mi w DC
    przez okno wygrażał, bo parkował blokując pas, a ja za nim stanąłem i
    usłyszał klakson, że ... to trąbił ten kutas za mną (że nie ominąłem na
    trzeciego);)

    Shrek

  • 10. Data: 2011-07-25 20:33:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-25 19:17, Shrek pisze:
    > W dniu 2011-07-25 12:51, DoQ pisze:
    (...)

> [...]
    > przez okno wygrażał, bo parkował blokując pas, a ja za nim stanąłem i
    > usłyszał klakson, że ... to trąbił ten kutas za mną (że nie ominąłem na

    No co Ty :) Numer z zeszłego tygodnia - polska miejscowość nadmorska :)
    Staję przed pasami (jest zielone), ponieważ przede mną korek i gdybym
    dobił do tego za pasami, to bym miał spore szanse na zastawienie pasów
    przy zmianie na czerwone. Z tyłu oczywiście trąbienie i okazywanie
    niezadowolenia :) Zresztą to podobne do zachowań (np. w DC), jak
    stoję na zielonej strzałce tak długo, aż mam gwarancję, że nie utrudnię
    ruchu pieszym itd. Zupełnie nie rozumiem, jak to możliwe, że
    po "lepszej" stronie granicy to się w zasadzie nie zdarza, a tu
    wjeżdżasz do Polski i od razu widać życzliwość oraz kulturę ;)