  • 1. Data: 2011-07-25 14:26:16
    Temat: Zabrze - Kraków - jedzie ktoś?
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    Czy ktoś w najbliższym czasie będzie się możę wybierał w taką trasę?
    Potrzebuję przewieźć halogen do Xantii

    --
    Javelin
    Kraków

  • 2. Data: 2011-07-25 14:37:45
    Temat: Re: Zabrze - Kraków - jedzie ktoś?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.07.2011 14:26, Javelin pisze:
    > Czy ktoś w najbliższym czasie będzie się możę wybierał w taką trasę?
    > Potrzebuję przewieźć halogen do Xantii

    http://www.poczta-polska.pl/

    Oplaca sie kombinowac za 10zl? Szczegolnie, ze ktos jeszcze musialby
    przyjechac do ciebie, odebrac to itd.

  • 3. Data: 2011-07-25 14:40:21
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "neoniusz" datowanym 25 lipca 2011 (14:37:45) napisano:

    > Oplaca sie kombinowac za 10zl? Szczegolnie, ze ktos jeszcze musialby
    > przyjechac do ciebie, odebrac to itd.

    Dlaczego zaraz kombinować? Po pierwsze w Krakowie mogę to odebrać w
    dowolnym miejscu, po drugie jest większa pewność że przesyłka dotrze a
    co więcej dotrze w nienaruszonym stanie czego nie zawsze można
    powiedzieć o poczcie.

  • 4. Data: 2011-07-25 15:00:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-07-25 14:40, Javelin wrote:

> [...]
    > dowolnym miejscu, po drugie jest większa pewność że przesyłka dotrze a
    > co więcej dotrze w nienaruszonym stanie czego nie zawsze można

    Bez przesady, od czego jest folia babelkowa, styropianowe "chrupki" i
    solidny karton? Poczta przechodza bez problemu komputery, optyka,
    roznosci RTV wiec czemu nie halogen ktory i tak w eksploatacji tlucze
    sie z calym samochodem i dostaje raz za razem kamykami.

    Zreszta do przewozu w samochodzie takie rzeczy tez wypada jakos
    zapakowac bo tez moga sie o cos wytluc.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2011-07-25 15:07:22
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Jeżeli sprzedawca chce wysłać pocztą - trzeba to tak zrobić.
    Ja przyjąłem taką zasadę wiele lat temu.
    Kilka razy odebrałem osobiście, ale to zawsze było drożej i dłużej.
    W szczególności jazda po Krakowie to mordęga.
    Jeżeli już gdzieś jechać, to do małego miasta/ wioski.
    Wtedy jednak, lepiej aby sprzedawca podał dokładne współrzędne GPS.
    typu Nxxxxx i Exxxxx, a nie adres.

    Oszczędza się czasem z 0,5h + rozmowy przez komórkę i jazda z nią przy uchu.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar