  • 1. Data: 2011-07-25 13:18:08
    Temat: Warszawa/Sucha Beskidzka
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    W środę muszę być w Suchej Beskidzkiej o godz.12 i w żadnym razie nie mogę
    się spóźnić. Jak sądzicie (Ci którzy znają warunki panujące na trasie), czy
    normalnie przespać noc i ruszyć z W-wy około 5 rano, co w "normalnych"
    warunkach pozwala dotrzeć na miejsce jadąc bardzo spokojnie, czy raczej w
    obawie przed korkami wyjechać dużo wcześniej, tak żeby w okolicach Krakowa
    być jeszcze przed porannym nasileniem ruchu np. przed 6 rano?

  • 2. Data: 2011-07-25 13:46:42
    Temat: Re: Warszawa/Sucha Beskidzka
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-07-25 13:18, Andrzej R pisze:
    > W ?rod? musz? by? w Suchej Beskidzkiej o godz.12 i w ?adnym razie nie mog?
    > si? sp?ni?. Jak s?dzicie (Ci kt?rzy znaj? warunki panuj?ce na trasie), czy
    > normalnie przespa? noc i ruszy? z W-wy oko?o 5 rano,
    -----
    7 godzin może okazać się na styk (wyjazd z Warszawy, przejazd
    przez Radom i przez Kraków).
    Ja bym z 30 minut dorzucił dla pewności.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-07-25 14:33:41
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Andrzej R" datowanym 25 lipca 2011 (13:18:08) napisano:

    > W ?rodę muszę być w Suchej Beskidzkiej o godz.12 i w żadnym razie nie mogę
    > się spóĽnić. Jak s?dzicie (Ci którzy znaj? warunki panuj?ce na trasie), czy
    > normalnie przespać noc i ruszyć z W-wy około 5 rano, co w "normalnych"
    > warunkach pozwala dotrzeć na miejsce jad?c bardzo spokojnie, czy raczej w
    > obawie przed korkami wyjechać dużo wcze?niej, tak żeby w okolicach Krakowa
    > być jeszcze przed porannym nasileniem ruchu np. przed 6 rano?

    Kraków - Sucha przez Skawinę/Biertowice/Sułkowice/Zembrzyce
    to ok 1,5-2 godziny przy bardzo powolnej jeździe. Korków na tym
    odcinku praktycznie nie ma. Na przejazd przez Kraków zakłądając że
    wjedziesz 7 a wyjedziesz Zakopianką musisz policzyć 1-1,5 godz w
    szczycie porannym

    --
    Javelin
    Kraków

  • 4. Data: 2011-07-25 15:44:40
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Javelin" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Bardzo dziękuję koledzy za odpowiedzi. Zrobię sobie odpowiedni zapas
    czasowy.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2011-07-25 18:20:53
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-07-2011 o 15:44:40 Andrzej R <a...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Javelin" <s...@o...pl> napisa? w wiadomooeci
    > Kraków - Sucha przez Skawine/Biertowice/Su?kowice/Zembrzyce
    > to ok 1,5-2 godziny przy bardzo powolnej jeYdzie. Korków na tym
    > odcinku praktycznie nie ma. Na przejazd przez Kraków zak??daj?c ?e
    > wjedziesz 7 a wyjedziesz Zakopiank? musisz policzyae 1-1,5 godz w
    > szczycie porannym
    >
    > Bardzo dziekuje koledzy za odpowiedzi. Zrobie sobie odpowiedni zapas
    > czasowy.
    > Pozdrawiam
    A ja ci proponuję inaczej.
    Warszawa-Katowice-Bielsko Biała-Żywiec-Sucha
    Trasę Bielsko warszawa spokojnie robisz w 4 godziny,
    z bielska do Żywca jest 40minut, z żywca do suchej też podobnie.
    Jedyne korki jakie cię czekają to na odcinku bielsko-żywiec
    dobrze jest jechać przez bielsko prosto na szczyrk i w Bystrej-Wilkowicach
    odbić w lewo na wilkowice i na skrzyżowaniu w prawo na Żywiec, ominiesz
    korek
    na wylocie z bielska na żywiec.
    Z warszawy do Bielska masz cały czas czteropasmówkę, dobiero od granicy
    Bielska z Bystrą
    jest zwykła droga, ale jedzie się dobrze.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2011-07-25 18:44:49
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    A ja ci proponuję inaczej.
    Warszawa-Katowice-Bielsko Biała-Żywiec-Sucha
    JanuszK

    Dzięki za tę propozycję. Wygląda na to, że trasa co najmniej godna wzięcia
    pod uwagę, tym bardziej, że kilometrowo to pewnie jeden pies, a czasowo może
    być dużo lepiej.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Andrzej

  • 7. Data: 2011-07-25 20:14:38
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    A ja ci proponuję inaczej.
    Warszawa-Katowice

    Teraz przy remoncie "gierkówki" to 2h do Piotrokowa Tryb. to jest dobry
    wynik, myślisz, że z Piotrkowa do Bielska B. da rade w 2h?

    Z warszawy do Bielska masz cały czas czteropasmówkę,

    ?????? ;-)))))))))))))))))

    p.

  • 8. Data: 2011-07-25 20:45:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Lip, 18:20, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    > odbić w lewo na wilkowice i na skrzyżowaniu w prawo na Żywiec, ominiesz

    Zywiec (i trase BB-Zywiec) mozna ominac jadac widokowa trasa przez
    przelecz http://tnij.com/BB_SB_Strac

    albo jesli ktos nie lubi, to z BB na Krakow i w Kobiernicach na
    rondzie w prawo kierunek Zywiec

    WS

  • 9. Data: 2011-07-25 21:14:46
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2011 18:20:53 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

> [...]
    > z bielska do Żywca jest 40minut, z żywca do suchej też podobnie.
    > Jedyne korki jakie cię czekają to na odcinku bielsko-żywiec

    Andrzej ma być w Suchej o 12 czyli uważasz, że jak wyjedzie o 6 z Warszawy
    to będzie o 10 w Bielsku (zakładam że 2 h zajmnie trasa BB-SB) ?

    P.S. Jest to możliwe ale Expres z Warszawy wyjeżdża o 7:31 a jest 11:33 w
    Bielsku i niestety nie jedzie do Suchej.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 10. Data: 2011-07-26 07:17:00
    Od: "Andrzej R" <a...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 25 Lip, 18:20, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    Zywiec (i trase BB-Zywiec) mozna ominac jadac widokowa trasa przez
    przelecz http://tnij.com/BB_SB_Strac

    Oooo, to jest coś co zdecydowanie mi odpowiada. Jeżeli to konieczne to gotów
    jestem wyjechać z Warszawy nawet i przed północą mając możliwość zaliczenia
    takiej trasy. Tylko czy na niej po tegorocznych opadach jest wszystko w
    porządku? Będę jechał długą (aerodeck) hondą accordem, która niestety należy
    do tych raczej nisko zawieszonych:-).
    Pozdrawiam
    Andrzej