-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <519b72fd$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<knn6hr$2d6$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1305241129350.1872@quad>
<knnosj$tpt$1@mx1.internetia.pl>
<51a1f961$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<knu21h$kar$1@node1.news.atman.pl>
<51a30044$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<ko0dc1$50u$2@node1.news.atman.pl>
<51a43673$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
<ko34ug$3u7$3@node1.news.atman.pl>
<51a52bc9$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
<ko5j05$lgt$5@node1.news.atman.pl>
<51a6ee61$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<ko6s0d$t7b$1@node1.news.atman.pl> <ko6svg$u32$1@node1.news.atman.pl>
<51a6fca5$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<ko74db$5qq$1@node1.news.atman.pl>
<51a71f11$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
<ko8fsb$ipf$1@node1.news.atman.pl>
<51a84351$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<koavh5$3vb$1@node1.news.atman.pl>
<51a9ad79$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<kods7k$1gq$1@node1.news.atman.pl>
<51aaff73$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<kof5sg$9ee$2@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Ależ po nim przejechał :(
Date: Sun, 2 Jun 2013 13:14:06 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 121
Message-ID: <51ab28fe$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.214.226
X-Trace: 1370171646 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1256 83.22.214.226:1154
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6540
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493956
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Walkowicek" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
news:kof5sg$9ee$2@node1.news.atman.pl...
> Czytaj ze zrozumieniem. Nie chodzi o twoje wypowiedzi.
Vice versa.
````````````````````````````````````````````````````
``````````````````````````````
> No to wróciliśmy do początku :
> Cytuję to co obydwaj napisaliśmy :
> Początek :
> Ty >>>>> Wskaż zapis, który świadczy jednoznacznie o tym, że pieszy
> musi się
> Ty >>>>> upewnić, że pojazd stoi.
> >>>>
> Ja >>>> Jest tylko zapis o zachowaniu szczegolnej ostrożności.
> >>>
> Ty >>> Acha, czyli dokonałeś własnej interpretacji.
> >>
> Ja >> Gdzie ty tu widzisz "interpretację" ??
> Ja >> Jeżeli znasz jakiś inny zapis to napisz.
>
> Koniec cytatu.
>
> No to jeżeli znasz jakiś inny zapis to napisz.
````````````````````````````````````````````````````
``````````````````````````````
Kolejny raz z rzędu celowo obcinając cytaty, zmieniasz sens wypowiedzi.
Dyskusja z Tobą na takim poziomie po prostu jest idiotyczna.
Moje stwierdzenie brzmiało:
"Acha, czyli dokonałeś własnej interpretacji" i odnosiło się to do
rozbierzności w Twoich wypowiedziach:
wcześniejszej:
"Nie zachował szczególnej ostrożności. Upewnił się, że pojazd się
zatrzymuje, ale nie upewnił się że pojazd się zatrzymał i nie upewnił
się czy kierowca go widzi."
Ta wypowiedź miała na celu stwierdzenie, że cała wina jest po stronie
pieszego.
oraz późniejszej:
"Jest tylko zapis o zachowaniu szczegolnej ostrożności."
Później dodajesz jakgdyby nigdy nic, że kierowca też jest winny, ale
jest niewinny, bo winny jest pieszy ....
Wybacz, ale dla mnie jest to takie "sranie w banie" i próba ukrycia
swoich błędów.
====================================================
=========================
Zatem jeszcze raz.
Napisałeś wcześniej:
"Nie zachował szczególnej ostrożności. Upewnił się, że pojazd się
zatrzymuje, ale nie upewnił się że pojazd się zatrzymał i nie upewnił
się czy kierowca go widzi."
Na moją wypowiedź:
"Wskaż zapis, który świadczy jednoznacznie o tym, że pieszy musi się
upewnić, że pojazd stoi."
Odpowiedziałeś:
"Jest tylko zapis o zachowaniu szczegolnej ostrożności."
Wobec Twojego błędu, zawartego w wypowiedzi:
"Nie zachował szczególnej ostrożności. Upewnił się, że pojazd się
zatrzymuje, ale nie upewnił się że pojazd się zatrzymał i nie upewnił
się czy kierowca go widzi."
Stwierdziłem:
"Acha, czyli dokonałeś własnej interpretacji"
Czyli w sposób sobie wygodny zinterpretowałeś zapis o zachowaniu
szczególpnej ostrożności jako obowiązek upewnienia się przez pieszego
znajdującego się na przejściu dla pieszych, że pojazd ustępujący mu
pierwszeństwa stoi.
Poprosiłem, abyś wskazał mi ten zapis, wg którego Ty twierdzisz, że
pieszy musi się upewnić, że pojazd stoi.
Ty natomiast cały czas mataczysz i zmieniasz sens moich wypowiedzi.
> Znów coś wyrwałeś z kontekstu i manipulujesz.
> Pisałem już. Trzeba to komentować bezposrednio pod
> postem gdzie tak jest napisane. Unikamy wtedy "pomieszania
> z poplątaniem".
> Zmuszony jestem znaleźć i przekopiować ten fragment w całości :
> Początek :
> Ty > pieszy mógłby w ogóle nie wejść na pasy i mógłby przechodzić
> bezpośrednio
> Ty > przed maską ciężarówki, ale w takiej sytuacji byłaby definitywna
> wina
> Ty > pieszego.
Ale niby w jaki sposób mam to zrobić, skoro zmieniasz poglądy w trakcie
dyskusji, udając cały czas, że się one nie zmieniły, a to ja się mylę,
bo Ty twierdzisz teraz co innego.
Ja bynajmniej cały wątek traktuję jako jedna dyskusja i wyłapuję
zbieżności w Twoich wypowiedziach.
Jeżeli nie ogarniasz całości dyskusji to już nie mój problem.
> Znów twoje kłamliwe insynuacje wyrwane z kontekstu.
> Znajdź odpowiedni post gdzie tak jest napisane i skomentuj.
> Nie będę znów bawił się w cytaty.
Skoro uważasz, że są to kłamstwa to mi to udowodnij. Ja nie muszę
niczego teraz szukać i sam sobie udowadniać, że nie mam racji, bo Ty tak
uważasz i rzucasz ogólnikami.
> Mylisz się. Nigdy nie życzyłem sobie abyś powtarzał swoje dowody.
> Życzyłem sobie to, abyś nie mieszał podwątków i komentował pod postem
> którego treść chcesz skomentować.
> Ty komentarze zamieszczasz w dowolnym miejscu innego podwątku.
Nie ma podwątków. Są wypowiedzi, które łaczą się w całość przekonań,
moich czy Twoich.
Cały czas dyskutujemy na jeden tema. Jeżeli tego nie ogarniasz do daj
sobie spokój z dyskutowaniem, bo po prostu nie umiesz prowadzić
dyskusji. Jeżeli zaś zmieniasz zdanie to umiej się do tego przyznać i
nie brnij dalej matacząc i rzucając winę na innych.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.13 14:26 Walkowicek
- 02.06.13 15:23 Walkowicek
- 02.06.13 16:00 Walkowicek
- 02.06.13 20:47 uzytkownik
- 02.06.13 21:10 uzytkownik
- 02.06.13 21:27 uzytkownik
- 04.06.13 01:28 Gotfryd Smolik news
- 04.06.13 01:38 Gotfryd Smolik news
- 04.06.13 19:17 Cavallino
- 04.06.13 20:20 Gotfryd Smolik news
- 04.06.13 20:50 Cavallino
- 04.06.13 21:25 uzytkownik
- 04.06.13 23:55 Michoo
- 05.06.13 00:30 Gotfryd Smolik news
- 05.06.13 01:50 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security