  • 31. Data: 2010-08-09 22:07:12
    Temat: Re: Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-08-09 16:38, Ola pisze:
    > Witam
    >
    > Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/
    >
    > chodzi o opis tego starego BMW. Nie źle się ktoś bardzo głupi zachwyca
    > starym BMW :( Co za naród. Moim zdaniem auta starsze niż 7 lat powinno
    > się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP
    > expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.
    >

    > Pozdrawiam

    To moja beczka 80', ktora ma zaledwie 120 000km najechane to też złom? :)

  • 32. Data: 2010-08-09 22:30:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-09 19:08, Robert Rędziak pisze:

    > Przemek! Masz do zutylizowania dwa czerwone strucle! :)

    Ja chętnie przygarnę po cenie złomu tego czerwońca na F. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2010-08-09 23:57:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Ola pisze:
    > Witam
    >
    > Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:

    Nie poleci, ale reszta grupy widzę łyka jak młode pelikany.

  • 34. Data: 2010-08-10 09:38:54
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Ola" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/
    >
    > chodzi o opis tego starego BMW.Moim zdaniem auta starsze niż 7 lat powinno

    a moim baby starsze niż 21lat zrzucać ze skały

  • 35. Data: 2010-08-10 09:56:58
    Temat: Re: Ale si ludzie zachwycaj mega starymi autami...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jeżdżę 20 letnim Volvo 940 i koła nie odpadają, mało tego nie psuje
    > się , jest duże i bezpieczne i przez te 20 lat TYLKO RAZ wylądowało na
    > lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
    > kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

    a ja jezdziłem ostatnio kilkuletnim ktore miało przebieg ponad 700.000
    I teraz nie wiem czy utylizowac - w koncu było mlodsze, niz 7 lat...

    P.S. Kretynka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 36. Data: 2010-08-10 09:58:46
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Ola pisze:
    > Witam
    >
    > Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:

    Glupcy... po co karmicie trolla.

    --
    Karolek

  • 37. Data: 2010-08-10 11:01:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "tadek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

> [...]
    > lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
    > kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

    Po co ty wogole odpowiadasz trollowi?

  • 38. Data: 2010-08-10 11:02:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > Ło matko!!!
    > Napisz ile masz lat bo nie wiem czy się śmiać czy żałować.
    > Niby z kobiety nie ładnie ale koniecznie chcesz sobie zasłużyć

    > PS. To zaczyna być przerażające co potrafi tvn zrobić z młodym człowiekiem

    Przerazajace jest, ze niektorzy nie widza marnej onetowej prowokacji i daja
    sie wkrecic jak 7-latek w opowiesci o potworach w szafie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 39. Data: 2010-08-10 17:47:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 9 Aug 2010 21:59:33 +0200, Plumpi <p...@o...pl>
    wrote:

    > Kolejne modele zazwyczaj produkowne są na bazie starszych modeli, często na
    > bazie starych podzespołów, starych płyt podwoziowych czy też starych
    > konstrukcji, a wymianie podlegają detale, głównie wizualne.

    Czyli to, co pożera mnóstwo pieniędzy: formy, tłoczniki.

    r.

  • 40. Data: 2010-08-10 17:47:07
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 09 Aug 2010 22:30:35 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > Ja chętnie przygarnę po cenie złomu tego czerwońca na F. :P

    A ja tego drugiego, mniej kłopotów z nim ;)

    r.