  • 41. Data: 2010-08-10 17:58:09
    Temat: Re: Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Ola" <o...@o...pl> wrote in message news:i3p3sk$dhn$1@news.onet.pl...
    > w TVP expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

    Chyba ex-pierd. :-)

    No proszę, mój 9 letni Seat jest technicznie zniszczony. :D A to ciekawe. :-)
    A że się nie psuje, nic nie stuka i nie puka i wygląda lepiej niż niejeden
    2-3 latek, to już nieważne. :D Takich expierdów powinno się zamykać
    w kaftanach. :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 42. Data: 2010-08-10 18:35:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 17:58:09 +0200, .Peeter napisał(a):

> [...]
    > A że się nie psuje, nic nie stuka i nie puka i wygląda lepiej niż niejeden
    > 2-3 latek, to już nieważne. :D Takich expierdów powinno się zamykać

    Żebyś sam nie wylądował w kaftanie..
    http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8190257,Motodziennik_
    _Nowa_Mazda_RX_7.html
    gdzieś od drugiej minuty...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 43. Data: 2010-08-10 20:38:47
    Temat: Re: Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Rędziak pisze:

    > Czyli to, co pożera mnóstwo pieniędzy: formy, tłoczniki.

    Do tego sporo kosztuje pewnie sam nowy wizerunek - kampanie reklamowe,
    wymiana samochodów demonstracyjnych, wyprzedaż starego modelu po
    niższych cenach.

  • 44. Data: 2010-08-10 21:47:53
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Do tego sporo kosztuje pewnie sam nowy wizerunek - kampanie reklamowe,
    > wymiana samochodów demonstracyjnych, wyprzedaż starego modelu po niższych
    > cenach.

    I zapewne koncerny dokładają do interesu, żeby zadowolić zachcianki klientów
    ? :)

  • 45. Data: 2010-08-10 21:56:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Plumpi pisze:

    > I zapewne koncerny dokładają do interesu, żeby zadowolić zachcianki
    > klientów ? :)

    Dokładać nie dokładają, ale finansowane to wszystko jest z kieszeni klienta.

    Przez ogólny pęd do robienia co chwilę nowego modelu cała branża drożeje.

    Gdyby moda i oczekiwania rynku były takie żeby po 20 lat tłuc tą samą
    bryłę, to po prostu samochody mogłyby być tańsze.

  • 46. Data: 2010-08-10 22:01:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Aug 2010 15:47:00 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Mon, 9 Aug 2010 21:59:33 +0200, Plumpi <p...@o...pl>
    >
    > Czyli to, co pożera mnóstwo pieniędzy: formy, tłoczniki.

    Mowisz ze forma drozsza od wtryskarki a tlocznik od prasy ?
    Hm, moze i tak.

    i drozsze od robota i calej reszty osprzetu do produkcji ?

    Ale i tak one maja swoja zywotnosc i trzeba je co pewien czas wymienic
    ..

    J.

  • 47. Data: 2010-08-10 22:42:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-10 17:47, Robert Rędziak pisze:

    > A ja tego drugiego, mniej kłopotów z nim ;)

    To co? Flaszki w dłoń i do Przemka? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 48. Data: 2010-08-10 22:48:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-10 18:35, Waldek Godel pisze:

    > Żebyś sam nie wylądował w kaftanie..
    > http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8190257,Motodziennik_
    _Nowa_Mazda_RX_7.html
    > gdzieś od drugiej minuty...

    Dawno mówiłem, że wszelkich ekofaszystów powinno się zebrać na jeden
    statek, puścić na środek atlantyku i storpedować.

  • 49. Data: 2010-08-10 23:46:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 10 Aug 2010 21:47:53 +0200, Plumpi <p...@o...pl>
    wrote:

    > I zapewne koncerny dokładają do interesu, żeby zadowolić zachcianki klientów
    > ? :)

    Skoro to taki cymes, to czemu co trochę jakiś koncern zwija
    produkcję, przenosi do Chin czy też sprzedaje swoje zabawki
    Chińczykom/Hindusom? Przez modelopierdolec plany i
    przedsięwzięcia są napięte jak baranie jaja. Jakakolwiek obsuwa
    czy problemy z niedotestowaniem mogą się zakończyć upadkiem
    kolejnej marki.

    r.
    _____________

  • 50. Data: 2010-08-10 23:47:18
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 10 Aug 2010 21:56:31 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Gdyby moda i oczekiwania rynku były takie żeby po 20 lat tłuc tą samą
    > bryłę, to po prostu samochody mogłyby być tańsze.

    I bardziej dopracowane. Ale tu dochodzimy do historii koncernu
    Daimler Benz, któremu modele W123 i W124 na dobre nie wyszły ;)

    r.