  • Data: 2013-12-30 22:17:15
    Temat: Re: Albo Sigma, albo nowszy Nikon
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-30 21:40, Mariusz [mr.] pisze:

    > [...]
    >

    > Oczywiście masz rację (zresztą zasygnalizowałem to już nawet w swoim
    > pierwszym poście), tylko... tylko co to właściwie powinno obchodzić
    > potencjalnego użytkownika systemu? To on będzie mieć problemy z systemem
    > Nikona, jeśli czegoś nie doczyta. To może od razu lepiej wybrać system,
    > w którym użytkownicy nie miewają takich problemów? :)

    Nie będzie mieć kłopotów z systemem Nikona. Sigma jest partyzantem
    na rynku, takim samym, jak wujek Czesio z tokarką, co sprzedaje
    adaptery na Allegro. Ani Sigma ani wujek Czesio w skład systemu Nikona
    nie wchodzą. Dawno temu była taka historia z ruskim obiektywem, który
    po przypięciu do niektórych Nikonów blokował się na amen. Sugerujesz,
    że w Nikonie powinni byli to przewidzieć?