eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator... w styropianie.Re: Akumulator... w styropianie.
  • X-Received: by 10.31.160.207 with SMTP id j198mr503463vke.10.1508077603495; Sun, 15
    Oct 2017 07:26:43 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.31.160.207 with SMTP id j198mr503463vke.10.1508077603495; Sun, 15
    Oct 2017 07:26:43 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!k31no
    1006434qta.1!news-out.google.com!r5ni1588qtc.1!nntp.google.com!k31no1006428qta.
    1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 15 Oct 2017 07:26:43 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <orvm5r$ksb$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.18;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 217.115.65.18
    References: <59e1973d$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <orsisg$c9n$1@node2.news.atman.pl>
    <59e2d75c$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <orvm5r$ksb$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Akumulator... w styropianie.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Sun, 15 Oct 2017 14:26:43 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Body-CRC: 2485930434
    X-Received-Bytes: 3020
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2616743
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 15 października 2017 15:00:45 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
    > On 10/15/2017 5:34 AM, LinFanQri wrote:
    > > Nie ma więcej siły ale, że dobra izolacja akumulatora sprawi, że nie
    > > będzie miał problemów zakręcić. Chyba jest różnica jeżeli wychłodzony
    > > samochód do -20C a akumulator powiedzmy do -10C (strzelam).
    >
    > Zrób doświadczenie. Przykryj termometr kołdą a drugi połóż obok,
    > pomieszczenie zamknij. Wróć za 4 godziny. Sprawdź temperatury. Obserwuj
    > jak twoja wiedza dotycząca działania puchatych przedmiotów legła w gruzach.
    >
    > To pudełko styropianu ma sens jedynie wtedy gdu jest duże albo jedynie
    > wtedy gdy akku nie zdąży się wychłodzić miedzy cyklami. 8 godzin snu to
    > bardzo dużo przy -30.
    >

    Pamietam ze w ciągu około 20 minut temperatura w kabinie samochodu spadła z 25 do 12
    stopni przy -1 stopniach.

    Aku moze mialby wieksza pojemnosc cieplna albo by sie zagrzał do tych 15 stojąc 14h w
    garażu, dzieki temu jak aku padniety to po wyjechaniu do sklepu, zostawieniu auta na
    2h i próbie uruchomienia ten aku ma szanse nie byc zmarzniety i mieć te 2-4-8 stopni
    więcej niż bez styro.

    Ale tak czy siak jak aku padniety to styro wiele nie pomoze a jak dobry to i tak
    sobei da rade. Wazne aby kupic dobry. Ostatnio wymienialem oryginal fordowski po 10
    latach. A jakas centre po 6.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: