eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator DELKOR lub PUMA - gdzie w okolicach Bytomia, Katowic lub miast ościennych kupięRe: Akumulator DELKOR lub PUMA - gdzie w okolicach Bytomia, Katowic lub miast o?ciennych kupię
  • Data: 2010-12-30 15:03:33
    Temat: Re: Akumulator DELKOR lub PUMA - gdzie w okolicach Bytomia, Katowic lub miast o?ciennych kupię
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Dec 2010 14:28:37 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Ależ wiem. I nadal twierdzę, że żarówki nie były objęte gwarancją. Tak
    >samo jak plastiki i gumki. I tak, wiem - wycieraczki były wymieniane w
    >ramach bezpłatnej obsługi w czasie przeglądu gwarancyjnego. Ale
    >gwarancji na gumki nie miały.

    gwarancja to na wiele elementow byla ograniczona/rozsadna.

    Klocki hamulcowe - wymieniane planowo bezplatnie, bodajze co 30kkm.
    Ale jak zuzyles przed terminem - placisz.
    Jesli sie jednak np odkleila okladzina - gwarancja obejmuje.
    Przyspieszone zuzycie tez byc moze obejmowala, o ile producent uznalby
    swoja wine. Jakies tam normatywne zuzycie rozne czesci mialy.

    J.