eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator DELKOR lub PUMA - gdzie w okolicach Bytomia, Katowic lub miast ościennych kupięRe: Akumulator DELKOR lub PUMA - gdzie w okolicach Bytomia, Katowic lub miast o?ciennych kupię
  • Data: 2011-01-02 23:58:25
    Temat: Re: Akumulator DELKOR lub PUMA - gdzie w okolicach Bytomia, Katowic lub miast o?ciennych kupię
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fupoh69j6irgu0uiq8oa0e7hil9oqm1ku0@4ax.com...

    > Tylko ze wtedy krajowy przemysl robil jeden akumulator do malucha, a
    > wiekszy sie zwyczajnie nie miescil, wiec skad te doswiadczenie w
    > narodzie :-)

    Ja sam woziłem w latach 1989-1991 w maluchu akumulator 120Ah bo innego
    zwyczajnie nie miałem a kupić się za bardzo wtedy nie dało. I potwierdzam że
    ten akumulator się w okresie zimowym podczas jeżdżenia na światłach
    rozładowywał i trzeba go było zewnętrznie regularnie doładowywać.
    Akumulator zajmował calusieńki bagażnik.
    --
    Jackare