    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Date: Tue, 7 Feb 2017 14:36:38 +0100
    <o76mma$u9u$2@node2.news.atman.pl> <o76n51$lp9$1@usenet.news.interia.pl>
    <o770t3$jj6$1@news.mixmin.net> <o771qk$45l$1@node1.news.atman.pl>
    <o773og$p90$1@news.mixmin.net>
    <58979263$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <5897abda$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5897ad29$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <58988151$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <o7bvfl$kr6$1@news.mixmin.net>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <o7cdr8$j4s$3@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>

    W dniu 07.02.2017 o 13:47, p...@g...com pisze:
    > --To jeszcze raz zapytam o odsetek debili. Czy zastanawiałeś się ilu ich jest? 1 na
    tysiąc?

    > niestety duzo wiecej, gdybys przeczytal linkowany artykul tez bys to wiedzial

    Średnio. Jeżdzę samochodem - wczoraj celowo policzyłem. Jedne na 50 km
    po mieście mógłby być od biedy uznany za idiotę - IMHO miał coś z braku
    kontrolowania agresji na drodze - jemu strzałka by nie pomogła. Zapewne
    1000 samochodów miałem wtedy w zasięgu wzroku.

    W lato jeżdzę motocyklem - my jesteśmy szczególnie uczuleni na debili,
    bo wtedy możemy naprawdę mocno oberwać. I wiesz co - wcale nie jest tak,
    że wszyscy są debilami. Nawet jak raz leżałem na glebie, to raczej bym
    tego, co mi droge zajechał od debili nie wyzywał. Po prostu zmienił pas,
    bo mnie nie zauważył (akurat jechałem grzecznie środkiem pasa, łuk był,
    cięzarówka go wpusciła na środkowy, pojechał dalej na lewy). Rozeszliśmy
    się we względnym spokoju, choć policja musiała mu przetłumaczyć, kto
    jest winny.

    > --Pewnie coś koło tego - ich można wytępic nie tępiąc całego społeczeństwa.
    Rozdrabnianie się policji na całe społeczeństwo,
    > powoduje, ze debile mają się dobrze, bo nikt nie ma środków do ich ścigania.
    >
    > i znow pudlo przeciez pisalem ze przyblokowanie strzalki stopem obejmie wszystkich

    Żadne pudło - chesz lapac wszystkich, co się nie zatrzymają, to w 99,9%
    procentach złapiesz tych rozsądnych. Bo policja nie ma nieograniczonych
    środków i zajmując się bezproduktywnym łapaniem tych co nic złego nie
    zrobili nie mają czasu i środków na tych, co się nimi powinni zająć.

    > --Jednym słowem cała akcja jest kontrproduktywna.
    >
    > piesi i rowerzysci sa zapewne innego zdania

    Chyba tylko ci od dzihadu drogowego. Normalnemu jest wszystko jedno czy
    zatrzyma się czy zwolni do 10. Byle ogarnął co się dzieję i
    pierwszeństwa jak trzeba ustapił.

    I na rowerze i piechtronem się poruszam i nie zgodzę się z twoją opinią.

    Shrek