  • Data: 2017-02-07 17:00:44
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Moim zdaniem przesadzasz ze jest ich tak wielu, poza tym nie
    > zauwazasz, ze sa tez po stronie pieszych...
    >
    > nie ja tylko policja ...

    to ci co zapełnili wiezienia boguducha winnymi rowerzystami po piwie?
    Hmm... wybacz ze jestem sceptyczny...

    > oczywiscie ze inni sa winni: te stada
    > pieszych rzucajace sie na maske, 90-cio letnie staruszki ktore
    > wtargnely sprintem na pasy itd

    Chcesz powiedziec, ze nie widujesz przyklejonych do smartfona samobójców
    włazących pod koła, przebiegajacych na czerwonym miedzy samochodami bo
    akurat tramwaj jedzie albo dlatego, ze przeciez sekunde temu było zielone
    to jeszcze mozna wejsc? Zazdroszcze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch