  • Data: 2014-05-09 11:51:44
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 09 May 2014 11:22:54 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >No nie wiem, jak juz pisałem - około dwu tygodni temu wpisywanie kodu
    >nie sprawiało mi najmniejszych problemów, teraz, na dzień dzisiejszy ta
    >konieczność stała się barierą nie do przebrnięcia. 20 prób i wszystko na
    >nic - "hasło nieprawidłowe", czy jakoś tak..

    O tym właśnie pisałem te trudne kody pojawiają się okresowo, nie ma w
    tym nic nadzwyczajnego, wystarczy sobie poczytać jak działa captcha, w
    artykule na jdtech jest to dość prosto wyjaśnione.
    Zresztą lepiej nie klepać kodu jak się nie jest pewnym tylko masz przy
    okienku przycisk odśwież, odświeżasz dopóki nie trafisz na jakiś kod
    który będziesz prawie pewny że odczytasz.

    >Oj, to cenna rada(?), spróbuję ten kod wpisać z przeglądarki Chrome..

    Sama przeglądarka może nie wystarczyć trzeba się jeszcze do usług
    google zalogować, wystarczy że ktoś ma tam pocztę. W dobie androida to
    chyba nie problem. Ale to w przypadku jak kody będą zamazane jak
    ostatnio, bo nie zawsze tak jest.

    >Zgadza się - tytuł głupi, ale treść wiadomości jeszcze bardziej głupia.

    Może to artykuł sponsorowany.

    Kto korzysta z aero 2 to polecam śledzić tę stronę: http://jdtech.pl