  • Data: 2014-05-09 16:00:43
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 536ccf20$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > W dzisiejszych czasach to wszystko może zaszkodzić
    > człowiekowi, tak samo piłka wykonana z jakiegoś
    > sztucznego paskudztwa, jak telefon czy ów Gripex.
    > Jeżeli już naprawdę trzeba to leki brać tylko te
    > przepisywane na receptę.

    () Lekarze najchętniej przepisują antybiotyki.

    () Każda moja wizyta u lekarza rodzinnego
    skutkowała pogorszeniem stanu zdrowia,
    dlatego wolałem zdać się na siebie.
    Ucho nieco wyzdrowiało, ale zbyt szybko
    przeziębiłem się ponownie i mój ogólny
    stan zdrowia nieco pogorszył się.

    Co do zawrotów głowy -- nasilały się wtedy,
    gdy wchodziłem do pokoju, w którym była piłka.
    Do zawrotów głowy dołączał silny ból głowy
    i drapanie w gardle.

    Po przyjęciu leku (po połknięciu tabletki)
    nie zauważałem pogorszenia stanu.

    Wcześniej łykałem takie tabletki i nie
    odnotowywałem ,,efektów specjalnych''.

    > Tylko takie są kontrolowane więcej niż raz, przy
    > wydawaniu certyfikatu. Takich treningowych piłek
    > pewnie nikt nie kontroluje w Polsce pod kątem
    > szkodliwości dla zdrowia. I nie jest tak że nie
    > mamy żadnych organów kontroli, zostały po PRLu
    > wszystkie organy kontrolne, a nawet powstały
    > nowe, ale komu z nich coś by tam chciało się
    > kontrolować.. One dzisiaj służą tylko do statystyk,
    > że to niby państwo sprawne i ma swoje organy
    > kontroli. Demokracja, q*wa!

    Kontrola toksyczności musi być zawsze. Nie można
    produkować tego, co truje. Chleba czy piłek... Są
    substancje dozwolone i są substancje zabronione...

    Ogólnie rzecz ujmując -- zabijanie ludzi jest zabronione. ;)

    Natomiast nie uda się kontrolowanie każdej sztuki sprzedawanego towaru.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'