  • Data: 2014-05-09 14:49:39
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-09 11:51, dizel pisze:

    > O tym właśnie pisałem te trudne kody pojawiają się okresowo, nie ma w
    > tym nic nadzwyczajnego, wystarczy sobie poczytać jak działa captcha, w
    > artykule na jdtech jest to dość prosto wyjaśnione.
    > Zresztą lepiej nie klepać kodu jak się nie jest pewnym tylko masz przy
    > okienku przycisk odśwież, odświeżasz dopóki nie trafisz na jakiś kod
    > który będziesz prawie pewny że odczytasz.
    Na czym polega captcha to ja wiem bez wchodzenia na stronę "jdtech", ale
    w tym przypadku wydaje mi sie że Żak może kreować rzeczywistość.
    No i właśnie tak robiłem - te 20 prób to przypadki w których mi się
    wydawało że jednak coś tam widzę, odświeżań kodu to zrobiłem chyba ze sto...

    > Sama przeglądarka może nie wystarczyć trzeba się jeszcze do usług
    > google zalogować, wystarczy że ktoś ma tam pocztę. W dobie androida to
    > chyba nie problem. Ale to w przypadku jak kody będą zamazane jak
    > ostatnio, bo nie zawsze tak jest.

    Jasne, mam konto pocztowe w Google.

    > Może to artykuł sponsorowany.
    >
    > Kto korzysta z aero 2 to polecam śledzić tę stronę: http://jdtech.pl
    >
    > Pozdrawiam

    No ale po co Żak by miał płacić za takie artykuły?

    Ten jdtech to też nie wyrocznia i oaza mądrości. Widziałem tam sążnisty
    wątek z rozważaniami czy zdublowanie kilku kart Aero2 podniesie szybkość
    transferu o kolejne 512 Kb/s na komputerze...