  • Data: 2014-05-09 14:50:45
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Postscriptum: Wracam z zaświatów. :) Jeszcze do końca nie uzdrowiłem
    > ucha, a zostałem napadnięty trucizną, której (z powodu
    > czegoś na kształt kataru) nie wykryłem na czas za pomocą węchu. Objawy
    > (głownie zawroty głowy) miałem takie, jakie przewiduje producent leku
    > na przeziębienie, toteż podejrzenie moje padło na lek i jego uboczne
    > skutki uboczne. I lek ten zacząłem przyjmować we środę wieczorem, i tę
    > piłkę wtedy rozpakowałem, napompowałem, przygotowałem do ćwiczeń
    > a nawet trochę z nią poćwiczyłem...
    >
    > Szybko jednak odrzuciłem te podejrzenia, gdyż po zażyciu leku czułem
> [...]

    W dzisiejszych czasach to wszystko może zaszkodzić człowiekowi, tak samo
    piłka wykonana z jakiegoś sztucznego paskudztwa, jak telefon czy ów
    Gripex. Jeżeli już naprawdę trzeba to leki brać tylko te przepisywane na
    receptę. Tylko takie są kontrolowane więcej niż raz, przy wydawaniu
    certyfikatu. Takich treningowych piłek pewnie nikt nie kontroluje w
    Polsce pod kątem szkodliwości dla zdrowia. I nie jest tak że nie mamy
    żadnych organów kontroli, zostały po PRLu wszystkie organy kontrolne, a
    nawet powstały nowe, ale komu z nich coś by tam chciało się
    kontrolować.. One dzisiaj służą tylko do statystyk, że to niby państwo
    sprawne i ma swoje organy kontroli. Demokracja, q*wa!