  • Data: 2014-05-09 14:03:30
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-05-09 11:21, *Trybun* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Właśnie to trochę dziwne - w telefonie nie jestem w stanie wpisać kodu,
    > włączam inną kartę Aero2 na tablecie,a tu internet jest bez żadnego
    > wpisywania kodu. Chyba nie ma jasnych reguł do konieczności wpisywania
    > tego hasła, jest to pewnie generowane losowo.

    U mnie tylko raz pojawiła się konieczność wpisania captcha (jak tylko to
    wprowadzili) od tego czasu łączyłem się kilkanaście razy przez modem 3G
    i korzystałem z neta bez wpisywania kodu. Moje sesje nie trwały dłużej
    niż 45-50 minut (używam Aero2 tylko okazjonalnie).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om