  • Data: 2014-05-09 15:48:49
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 536ccea7$0$2162$6...@n...neostrada.pl

    > Na reklamy zupełnie nie ma co zwracać uwagi. Czy widziałeś jakiegoś

    Nie tyle reklamy to mówiły, co napis na pudełku i różne opisy ,,techniczne''.

    > producenta który reklamuje swój produkt w sposób pozostawiający
    > miejsce na wątpliwości że inni mogą produkować coś lepszego?
    > Czytałem sporo opinii o tym telefonie, gdzieś tak w 90ciu
    > procentach wychwalających czas działania baterii, i gdyby nie twoje uwagi, to z
    pewnością także bym go już miał.
    > Wydawał się być ideałem na wyprawy do lasu, czy na wodę.

    Więc z kartą Aero2 i z włączonym ekranem oraz
    z włączonym o. GPS wytrzymać mógł około 5 godzin.
    Bez włączania wytrzymałby znacznie dłużej. ;)

    Nie ma ani 1 GB RAMu, ani 2/3 GB -- jak informuje
    producent, ale nieco ponad 1/2 GB. Obciążenie kilkoma
    aplikacjami naraz może być ryzykowne -- przykładowo
    słuchanie radia i zapisywanie śladu może nie dać
    się. :)

    Overmax na razie dobrze sobie radzi, choć preinstalowana
    aplikacja (Onet cośtam) wywraca system -- następuje restart.

    Monstera wywracała aplikacja GoogleEarth.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'