  • Data: 2014-05-14 12:05:02
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: Poldek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@o...pl wrote:
    > Moze bylo ale..warto do odnotowania, bo odpowiedz mnie rozwalila.
    >
    > takiego oto maila przyslali na zgloszeniu problemu z kodami:
    >
    > Przy pojawieniu się trudniejszego kodu (z plamami) należy kliknąć Odśwież odswiez
    aby pojawiły się kody bardziej czytelne (bez plam). Próba wprowadzenia trudnego kodu
    spowoduje jedynie pojawianie się co raz trudniejszych kodów.

    > to taka gra tak? w ktora lepiej nie grac bo na koncu jest tylko wielka plama? ;)

    Powiem szczerze, że nie rozumiem ludzi, którym chce się jeszcze męczyć z
    Aero2 od czasu wprowadzenia kapci. Normalny, płatny, szybki internet
    mobilny jest teraz tak tani, że szkoda życia na zgadywanki w kapciach
    kilka razy na dzień.