  • Data: 2014-05-14 21:09:03
    Temat: Re: Aero2: nie wpisywac trydnych kodow
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 May 2014 18:08:05 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Jesli zalozeniem uslugi byloby aby uzytkownicy byli z grupy ktorej
    >"nie stac" to uslugodawca by takie warunki wprowadzil - np zadalby
    >comiesiecznego potwierdzenia z PUP o pozostawaniu w rejestrze
    >bezrobotnych lub zaswiadczenia z MOPS. Skoro takich warunkow nie ma to
    >skad wniosek ze to jest tylko dla tych ktorych nie stac?

    Bo jak kogoś stać to nie będzie się szarpał z łączem które wystarcza
    tylko do przeglądania stron właściwie. I dodatkowo ma swoje
    ograniczenia.
    Zresztą uważam że i tak największym wygranym jest Solorz, jego nie
    obchodzi kto z tego korzysta choć moim zdaniem mimo że aero 2 się
    nigdzie nie reklamowało to i tak chyba się nie spodziewali że będzie
    tyle chętnych na ich karty. Stąd pewnie pomysł z kapciem.
    Co do samych wykluczonych cyfrowo, znam dużo takich osób, na przykład
    osoby starsze które dzięki aero mogą w ogóle korzystać z internetu bo
    nigdy z nim styczności nie miały, tyle że kapeć skutecznie im to
    utrdunia.
    Chodzi mi o to że każdy pisze a po co jak można mieć net lepszy za
    grosze, to po co w takim razie ktoś korzysta z aero 2 w telefonie dual
    sim jako druga karta? Pakiety internetu są już tak tanie że to jest
    bez sensu.
    Z drugiej strony jeśli w regulaminach nie ma jakiś ograniczeń to
    dlaczego nie może korzystać z tego ten kto chce? I nie ważne czy stać
    go na stałe łącze w domu, i pakiet internetowy w telefonie czy nie.