  • Data: 2010-07-28 11:32:06
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-28 10:21, Katanka pisze:

    > Pisałem w kontekście Cytryny :) Jesli już mam wybierać z tych dwóch to
    > audi, bo ładniejszy.

    To albo o gustach się nie dyskutuje albo dyskutuje. A co ładniejsze
    zależy od gustu:) Ja, że nie mam obaw przed dyskutowaniem o gustach to
    powiem, że też kiedyś A3 uważałem za ładny ale już mi się znudził. Golf
    wydawał się od początku nudny ale mi się nie znudził. Ot zagwozdka:)

    > Hmmm... ok :) Ale oprócz tego "jak są wykonane" liczy się też "jak
    > wyglądają".

    To już kwestia gustu, owszem francuzy czasem potrafią być ładne, ale nie
    powiedziałbym, że ładniejsze. W zasadzie każde auto zrobione w europie
    ma to coś. Kwestia co się komu podoba.

    A.