  • Data: 2010-07-28 11:47:27
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-28 10:22, Katanka pisze:

    > Spoko, rozumiem, ale dla mnie autko musi tez wyglądać. A3 wygląda
    > znośnie, ale GTI golf to nuuuuda okorpna :(

    Po prostu nie jest pretensjonalny:) Jak lubisz natłok przetłoczeń,
    atakujące kształty itp. to kup coś koreańskiego, japońskiego albo seata.

    Zresztą z tą nudą nie przesadzajmy, bo idąc tym tropem można by
    stwierdzić, że taka np. Bridget Bordot w porównaniu do Joli Rutowicz
    jest okropnie nuuudna. A to chyba nie jest jedyne kryterium oceny urody.

    A.