  • Data: 2009-02-05 16:57:06
    Temat: Re: ATmega88: CRAFT
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Jest tam jakis DMA nadajacy sie do uzycia ?
    > Znaczy sie procek z karta video, nie liczy sie :-)

    Jest DMA i śliczny 32-bitowy rejestr szeregowy :-) Timerem w trybie PWM
    generuję impulsy synchro, a rejestrem szeregowym popędzanym z DMA
    generuję sygnał video. W obsłudze przerwania co 64us muszę tylko
    załadować nowy adres dla DMA, dosłownie kilka rozkazów. Generowanie
    obrazu czarno-białego jak znalazł :) Ostatnio udało mi się posterować
    stary monitor od karty Hercules w normalnej rozdzielczości graficznej
    Herculesa 720x348. Więcej zabawy byłoby z kolorem, bo trzeba by dorzucić
    jakiś rejestr z zatrzaskiem coby z szeregówki zrobić choć po jednym
    bicie na kolor. Oczywiście problemem jest ilość dostępnego RAM-u. Przy
    monochromatycznym Herculesie znika 720x348/8 czyli prawie 32KB.

    Pozdrawiam
    Grzegorz