  • Data: 2010-10-05 18:36:30
    Temat: Re: ATmega + graficzny LCD
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-04 20:11 MKi napisał(a):

    > O ile pamiętam, to było ok. 100 zł netto.
    > Ja od nich biorę od czasu do czasu pojedyncze próbki
    > i nigdy nie marudzili (ale biorę też większe ilości).

    Dobrym źródłem dotykowego kolorowego LCD TFT 3,5" są nawigacje
    "Biedronkowe". Za poniżej 200 zł dostajesz z tym wyświetlaczem sporo
    pamięci Flash, średnio szybki procesor ARM (200-400 MHz), ogniwo Li-Ion,
    całkiem przyzwoitą obudowę i na dodatek wbudowany odbiornik GPS gratis.
    Oprogramowanie można napisać nawet w Embedded Visual C++ bez
    przerabiania czegokolwiek. Komunikacja z resztą świata przez USB
    (device) oraz kartę SD (czasem SDIO - można np. kupić kartę WiFi).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/