  • Data: 2010-10-04 18:11:13
    Temat: Re: ATmega + graficzny LCD
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    848

    > Te pierwsze juz widzialem ale jakos nie znalazlem zbyt wiele jesli
    > chodzi o jakies biblioteki do sterownika jaki one maja.

    Nie trzeba żadnych bibliotek, wysyłasz bajt i zapalasz/gasisz
    8 pikseli :D Ma tę wadę, że nie odczytasz zawartości ekranu,
    musisz tak go programować, aby nie było to potrzebne, albo
    trzymać w pamięci procka kopię zawartości ekranu.

    > Co do tego kolorowego to ciekaw jestem ceny. Firma nie wyglada na taka
    > co sie w detalistow bawia:) Ale nie szkodzi zapytac.

    O ile pamiętam, to było ok. 100 zł netto.
    Ja od nich biorę od czasu do czasu pojedyncze próbki
    i nigdy nie marudzili (ale biorę też większe ilości).

    Pozdrowienia,
    MKi