-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
t-for-mail
From: Brzezi <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Date: Wed, 29 Sep 2010 17:40:02 +0200
Organization: Hard Core Slrn-pl User
Lines: 46
Message-ID: <s...@b...chello.pl>
References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl> <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
<i7vfbo$50j$2@news.task.gda.pl> <i7vh86$7sb$1@news.onet.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7vkcd$50j$5@news.task.gda.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7vlhg$36c$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1285774798 1760 82.210.139.160 (29 Sep 2010 15:39:58
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 15:39:58 +0000 (UTC)
X-Licznik: 11071
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-24-generic (i686))
X-NNTP-Posting-Host: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313980
[ ukryj nagłówki ]śro, 29 wrz 2010 o 17:19 GMT, Filip KK napisał(a):
>>> Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy...
>>
>> Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz
>> jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne
>> Opony byly mialy szerokosc 235
>>
> No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I
> takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.
Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy,
ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar
>>>> To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie
>>>> zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego
>>>> przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh
>>>>
>>> Mój się rozpędza do około 50 na jedynce.
>>
>> Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3
>> do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530
>>
> Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie
> lubię wiertarek.
Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem
przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max
na poszczegolnych biegach sa jakie sa :)
>>> Ale ciekawe jest, że nie możesz
>>> zmielić opon... A jakiej masz szerokości?
>>
>> Szerokosc opon 245, ale to raczej tez kwestia malego przelozenia biegow, 1
>> do 80, 2 do 130, 3 chyba do 180 czy 200.
>>
> To chyba powinna być wystarczająca szerokość, żeby zmielić gumę na
> wyłączonych systemach?
Widocznie nie :) naped na tyl tez robi swoje, gdyby byl FWD to byloby duzo
latwiej, ale duza waga samochodu 2.2t, szerokie opony i male przelozenia
biegow mimo duzej mocy nie da sie zerwac przyczepnosci na suchym asfalcie
Pozdrawiam
Brzezi
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.10 18:11 Filip KK
- 29.09.10 18:45 Brzezi
- 29.09.10 20:23 Jurand
- 29.09.10 20:29 Lewis
- 29.09.10 21:08 Jurand
- 30.09.10 09:00 Bartek
- 30.09.10 09:45 Brzezi
- 30.09.10 09:51 Mario
- 30.09.10 10:51 Mariusz Chwalba
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=