-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Date: Wed, 29 Sep 2010 17:19:07 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 52
Message-ID: <i7vlhg$36c$1@news.task.gda.pl>
References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl> <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
<i7vfbo$50j$2@news.task.gda.pl> <i7vh86$7sb$1@news.onet.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7vkcd$50j$5@news.task.gda.pl>
<s...@b...chello.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-29-22.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1285773681 3276 77.115.29.22 (29 Sep 2010 15:21:21 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 15:21:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
Thunderbird/3.0.8
In-Reply-To: <s...@b...chello.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313973
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-29 17:15, Brzezi pisze:
>>> BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
>>> asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
>>> nie chcial zamielic...
>>>
>> Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy...
>
> Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz
> jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne
> Opony byly mialy szerokosc 235
>
No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I
takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.
>> Zamielić ? Co to za wyraz? :P
>>
>> Może testowałeś 182 konny motor? One są troszkę słabsze.
>
> Wersja 194KM
>
No to j/w.
>>
>>> To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie
>>> zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego
>>> przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh
>>>
>> Mój się rozpędza do około 50 na jedynce.
>
> Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3
> do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530
>
Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie
lubię wiertarek.
>> Ale ciekawe jest, że nie możesz
>> zmielić opon... A jakiej masz szerokości?
>
> Szerokosc opon 245, ale to raczej tez kwestia malego przelozenia biegow, 1
> do 80, 2 do 130, 3 chyba do 180 czy 200.
>
To chyba powinna być wystarczająca szerokość, żeby zmielić gumę na
wyłączonych systemach?
> Szczegolnie smieszne jest przyspieszanie, tak jak pisalem juz obok, jezeli
> nie wcisne gazu od razu do konca to rusza mi z 2 biegu, i od zera do 130 mozna
przyspieszyc na
> jednym biegu :)
>
Beka :)
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.10 17:40 Brzezi
- 29.09.10 18:11 Filip KK
- 29.09.10 18:45 Brzezi
- 29.09.10 20:23 Jurand
- 29.09.10 20:29 Lewis
- 29.09.10 21:08 Jurand
- 30.09.10 09:00 Bartek
- 30.09.10 09:45 Brzezi
- 30.09.10 09:51 Mario
- 30.09.10 10:51 Mariusz Chwalba
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=