-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!no
t-for-mail
From: Brzezi <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Date: Wed, 29 Sep 2010 17:15:45 +0200
Organization: Hard Core Slrn-pl User
Lines: 41
Message-ID: <s...@b...chello.pl>
References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl> <i7v0ph$k4k$1@news.onet.pl>
<i7vfbo$50j$2@news.task.gda.pl> <i7vh86$7sb$1@news.onet.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7vkcd$50j$5@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1285773340 1222 82.210.139.160 (29 Sep 2010 15:15:40
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 15:15:40 +0000 (UTC)
X-Licznik: 11070
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-24-generic (i686))
X-NNTP-Posting-Host: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313970
[ ukryj nagłówki ]śro, 29 wrz 2010 o 16:59 GMT, Filip KK napisał(a):
>> BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
>> asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
>> nie chcial zamielic...
>>
> Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy...
Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz
jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne
Opony byly mialy szerokosc 235
>
> Zamielić ? Co to za wyraz? :P
>
> Może testowałeś 182 konny motor? One są troszkę słabsze.
Wersja 194KM
>
>> To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie
>> zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego
>> przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh
>>
> Mój się rozpędza do około 50 na jedynce.
Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3
do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530
> Ale ciekawe jest, że nie możesz
> zmielić opon... A jakiej masz szerokości?
Szerokosc opon 245, ale to raczej tez kwestia malego przelozenia biegow, 1
do 80, 2 do 130, 3 chyba do 180 czy 200.
Szczegolnie smieszne jest przyspieszanie, tak jak pisalem juz obok, jezeli
nie wcisne gazu od razu do konca to rusza mi z 2 biegu, i od zera do 130 mozna
przyspieszyc na
jednym biegu :)
Pozdrawiam
Brzezi
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.10 17:19 Filip KK
- 29.09.10 17:40 Brzezi
- 29.09.10 18:11 Filip KK
- 29.09.10 18:45 Brzezi
- 29.09.10 20:23 Jurand
- 29.09.10 20:29 Lewis
- 29.09.10 21:08 Jurand
- 30.09.10 09:00 Bartek
- 30.09.10 09:45 Brzezi
- 30.09.10 09:51 Mario
- 30.09.10 10:51 Mariusz Chwalba
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=