eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[ASB] Przyznaję rację kilku osobom.Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Date: Wed, 29 Sep 2010 17:03:15 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <i7vkjo$51c$1@news.task.gda.pl>
    References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <i7vf26$50j$1@news.task.gda.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-29-22.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1285772729 5164 77.115.29.22 (29 Sep 2010 15:05:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 15:05:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
    Thunderbird/3.0.8
    In-Reply-To: <s...@b...chello.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313968
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-29 16:03, Brzezi pisze:

    >>>> Test 1:
    >>>> Rozpędziłem się do około 70km/h,
    >>>> wrzuciłem tryb manual,
    >>>> wrzuciłem bieg 5-ty (obroty spadły do około 1100 obr/min.),
    >>>> wrzuciłem tryb D (obroty pozostały w tej samej pozycji),
    >>>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD (i obserwowałem obrotomierz jak przyspiesza),
    >>>> po kilku sekundach automat zmienił bieg na 4 i po chwili na 5.
    >>>
    >>> To masz cos nie tak, automat powinien zredukowac do 4 NATYCHMIAST po
    >>> wcisnieciu zdecydowanym gazu
    >>>
    >> Domyśl się, że skoro miałem na 5-tce, przyspieszyłem i
    >> słyszałem/widziałem, że zmienił na 4 i potem na 5, to chyba zredukował
    >> NATYCHMIAST do 3, prawda? :)
    >
    > Moze za malo jasno opisales, jedak Twoje zeznania sugeruja ze, jechales na
    > 5, wcisnales gaz mocno, po kilu sekundach zmienil na 4 i po chwili znowu na
    > 5, czyli 5->4->5, o 3 biegu nic nie pisales...
    >
    Mam nadzieję, że wyjaśniłem i teraz jest wszystko jasne. :) Skoro
    jechałem na 5 biegu i potem zmienił na 4 i 5, to ciągnął do zamknięcia
    obrotomierza na 3. :) Mam filmiki, ale siedzę teraz na gprsie i bym
    wieki wysyłał.

    >>>> Test 2:
    >>>> Rozpędziłem się do 60km/h,
    >>>> wrzuciłem bieg 5 (w trybie manual),
    >>>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD.
    >>>> Wynik: Rozpędzał się jak zółw.. Tak na oko na filmiku zajmuje mu to z 7
    >>>> sekund z 60 do 100 km/h.
    >>>
    >>> To potwirdza potrzebe i zasadnosc redukowania biegow podczas
    >>> przyspieszania, z czym sie tak burzliwie klociles i nie zgadales
    >>>
    >> Nie wiem po co powyższy komentarz?
    >
    > Komentarz odnosnie tego jak bardzo burzyles sie o zasadnosc stosowania
    > redukcji biegow, ze z racji tego ze masz diesla i duzy moment obrotowy nie
    > musisz redukowac bo masz "pierdolniecie", a tutaj sam potwierdzasz, ze bez
    > redukcji rozpedza sie jak zolw, co stoi w sprzecznosci z Twoimi poprzednimi
    > wypowiedziami:
    >
    Zgadza się.



    Pozdrawiam :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: